چشم سرمربی استقلالی به نیمکت اسکوچیچ است؟

چشم سرمربی استقلالی به نیمکت اسکوچیچ است؟

آنها به خوبی می دانند که اسکوچیچ با مربیگری در تیم هایی مانند فولاد و صنعت نفت آبادان و حتی در تیم دسته اولی به تیم ملی فوتبال ایران راه یافته است و قطعا می توانند این مسیر را طی کنند. به خصوص که هدایت تیم های مطرح را بر عهده گرفتند.

ساپینتو در ابتدای بازی های لیگ برتر گفت من مربی جاه طلبی هستم و ذهنیت یک برنده را دارم. مورائیس همچنین گفت که قصد دارد قهرمانی تیم سپاهان را به دست آورد و قربان بردیف نیز قول شروع خوبی در تراکتور را داد. بدون شک هر سه مربی به نیمکت اسکوچیچ در تیم ملی نگاه می کنند و حتی اگر او در جام جهانی سرمربی تیم ملی باشد، ممکن است جای خود را به سرمربی جدید برای جام ملت های 2023 واگذار کند. بهترین فرصت برای بردیف، ساپینتو و مورایس است تا با عملکرد خوب در مسابقات لیگ برتر به نیمکت تیم ملی نزدیک شوند.

حضور این سه مربی با توجه به انگیزه های متفاوت می تواند لیگ جذابی را رقم بزند. همانطور که یک بازیکن می تواند با درخشش در مسابقات لیگ برتر به تیم ملی راه پیدا کند، به نظر می رسد که آمدن یک مربی از نیمکت لیگ برتر به تیم ملی نیز یک اتفاق محتمل است. حداقل در مورد اسکوچیچ اینطور بود.

دیدگاهتان را بنویسید