چمن و باد در عکس تلویزیونی دیده نشد / کل تیم به دنبال سه امتیاز بازی با سوریه است.

زمان: 19:32
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1783713

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: فارغ از جایگاه تیم ها، با انرژی 100 درصدی به میدان خواهیم رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محتبی هورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال درباره دیدار مقابل لبنان گفت: ابتدا این پیروزی را به همه اهالی فوتبال تبریک می گویم. باید توجه داشته باشیم که گلزنی مقابل لبنان به دلیل شرایط اردو و بازی بسیار سخت بود.

وی ادامه داد: متأسفانه از زمانی که وارد لبنان شدیم با مشکل مواجه شدیم. چمن مصنوعی ما را آزار می داد و حتی پیست اصلی مسابقه هم کیفیت خوبی نداشت. فاصله تا استادیوم سیدون روز قبل و روز مسابقه عالی بود. در حالی که وزش باد در روز بازی و قبل از مسابقه مشکلات زیادی ایجاد کرد، نقص چمن و مشکلاتی از این دست در تصویر تلویزیون دیده نمی شود.

هورشیدی افزود: همه اینها در کنار هم و دفاع لایه ها و ضد فوتبال و تیم وقت گیر لبنان بازی را سخت کرد اما به لطف خدا و تلاش بازیکنان که فشار زیادی به دروازه حریف وارد کردند. موفق شدیم از این شرایط سخت سه امتیاز را بگیریم.» بیاوریم.

وی درباره سفر تیم ملی از بیروت به امان گفت: امروز ساعت 8 صبح از بیروت به عمان سفر کردیم و این پرواز یک ساعت و بیست و پنج دقیقه به طول انجامید. پس از رسیدن به فرودگاه، تشریفات قانونی انجام شد و سپس به هتل رفتیم و اعضای تیم ناهار را صرف کردند.

سرپرست تیم ملی ادامه داد: به گفته اسکوچیچ تمرین امروز ساعت 14 به وقت محلی در محوطه هتل برگزار می شود. سرمربی تیم به دلیل خستگی بازیکنان ترجیح داد عصر تمرین نکند و برای شیفت عصر از هتل خارج نشود و در همان اتاق که مساحت زیادی دارد تمرین کند. فردا تمرین خواهیم داشت و بازیکنانی که مقابل لبنان بازی نکرده اند تمرین خواهند کرد و بقیه استراحت خواهند کرد. در اردن تمام تمرینات را ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی برگزار خواهیم کرد، زیرا بازی همزمان برگزار خواهد شد. اجازه داریم یک روز قبل از بازی در ورزشگاه اصلی تمرین کنیم.

هورشیدی در پایان گفت: باید توجه داشته باشم که همه ملی پوشان به اهمیت سه امتیاز دیدار مقابل سوریه واقف هستند و نتایج و قطعا جایگاه سایر تیم ها تاثیری در عملکرد ما ندارد. ما به همه مخالفان احترام می گذاریم و سوریه نیز از این قاعده مستثنی نیست. با 100 درصد انرژی تلاش می کنیم تا سه امتیاز دیگر را کسب کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم و راه را برای ادامه جام جهانی هموار کنیم. ما برای همه هواداران دعا می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید