چند نکته برای افزایش عمر آیفون

مهم نیست که چه زمانی از آیفون خود استفاده می کنید یا چه نسخه ای از آیفون دارید، مهم است که همیشه با خیال راحت از تلفن خود استفاده کنید.

جدیدترین مجموعه توصیه های اپل در راهنمای کاربری آیفون iOS16 منتشر شده است. برخی از اطلاعات مهم ایمنی تلفن ارسال شده در مورد آداپتور برق USB آیفون است. هنگام استفاده از آداپتور برق، که جدا از آیفون فروخته می شود، اپل توصیه می کند که برخلاف کابل برق داخلی، آن را مستقیماً به پریز برق وصل کنید. علاوه بر این، اپل به کاربران توصیه می کند که از آداپتور برق USB گوشی در مکان های مرطوب مانند کنار سینک و وان استفاده نکنند.

مهمتر از همه، اپل به چهار زمان خاص اشاره کرد که کاربران آیفون هرگز نباید از آداپتور برق یا سایر کابل های متصل استفاده کنند:

1. هنگامی که دوشاخه یا دوشاخه آداپتور برق آسیب دیده است

2. هنگامی که کابل شارژ فرسوده یا آسیب دیده است

3. هنگامی که آداپتور برق در معرض رطوبت بیش از حد قرار می گیرد

4. هنگامی که آداپتور برق افتاده و آسیب دیده است

علاوه بر توصیه های ایمنی، اپل به کاربران پیشنهاد می کند که به دمای سطح آداپتور برق توجه کنند.

اپل می‌گوید از لمس دستگاه، آداپتور برق یا شارژر بی‌سیم با دست یا بدن خود در زمانی که تلفن در حال استفاده است یا برای مدت طولانی به منبع برق متصل است، خودداری کنید. به طور خاص، اپل به کاربران توصیه می کند از خوابیدن روی دستگاه، آداپتور برق یا شارژر بی سیم خودداری کنند.

اپل همچنین توصیه می‌کند آیفون، آداپتور برق و شارژر بی‌سیم خود را هنگام استفاده یا شارژ کردن، در مکانی با تهویه مناسب نگه دارید. این شرکت هشدار می دهد که عدم رعایت توصیه های ایمنی اپل می تواند منجر به آتش سوزی، برق گرفتگی، آسیب دیدگی یا آسیب به آیفون یا سایر اموال خانگی شود.

دیدگاهتان را بنویسید