چهار مظنون در پرونده قتل داریوش مهرجویی شناسایی شدند


به گزارش خبرگزاری موج، سردار سعید منتظرالمهدی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش که شب گذشته در منزل مسکونیشان در محدوده کرج رخ داد، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی از همان دقایق نخست در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

وی ادامه داد: نتایج تازه‌ترین تحقیقات کارآگاهان حاکی از آن است که سرنخ‌های جدیدی در این پرونده به دست آمده است، ازجمله اینکه چهار مظنون مورد شناسایی قرار گرفته و در این میان دو نفر از افراد مظنون دستگیر شده‌اند و دو نفر دیگر تا ساعاتی دیگر دستگیر خواهند شد.

سخنگوی فراجا ادامه داد: استقرار تیم‌های ویژه و حضور شخص رئیس پلیس آگاهی فراجا به همراه کارآگاهان زبده کشف قتل از همان ساعات نخست حادثه حکایت از اهمیت موضوع برای کشف این حادثه ناگوار است.

 

بیشتر بخوانید:

تسلیت نمی‌گوییم، محکوم می‌کنیم

عاملان جنایت هولناک قتل داریوش مهرجویی و همسرش تاوان می‌دهند

قتل شبانه داریوش مهرجویی و همسرش + جزییات

بازپرس ویژه قتل به جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش ورود کرد

آخرین اطلاعات پلیس در رابطه با قتل داریوش مهرجویی و همسرش

 

عملیات بررسی صحنه قتل در منزل مهرجویی به پایان رسید

منتظرالمهدی با بیان اینکه تمامی اطلاعات و دلایل موجود در صحنه جرم توسط کارآگاهان ویژه کشف قتل برداشت شده است، گفت: عملیات بررسی صحنه ساعاتی پیش به پایان رسید و کارآگاهان در حال تجزیه و تحلیل ادله موجود هستند.

وی درباره بررسی دوربین‌های موجود در صحنه قتل نیز اظهارکرد: متاسفانه در ویلای مرحوم مهرجویی دوربینی نبود. دوربین‌های ورودی شهرک هم کار نمی‌کرد و البته این کارنکردن مربوط به یکی دو روز اخیر نیست و از مدت‌ها قبل دوربین‌ها غیرفعال بودند. اما دوربین‌های دیگری که در این شهرک وجود داشت از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفته و اطلاعات موجود در آن تخلیه شد.

 

ردزنی قاتلان بر اساس خون داریوش مهرجویی و همسرش

سخنگوی فراجا با اشاره به استفاده از سگ‌های ویژه کشف قتل در این پرونده گفت: ردزنی‌هایی بر اساس رد خون مقتولین در مسیر فرار متهمان پیدا شده است.

منتظر المهدی با بیان اینکه بالغ بر چهارهزار خط تلفن مورد رصدقرار گرفته است، گفت: عملیات پلیس با جدیت در حال انجام است و امیدواریم در کمترین زمان ممکن افراد قاتل شناسایی شوند.

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، دیشب در خانه خود در کرج توسط افراد ناشناس به قتل رسیدند. مرحوم مهرجویی متولد ۱۳۱۸ بود و با ساخت آثاری مانند «گاو»،«آقای هالو»، «پستچی»، «دایره مینا»، «هامون»،«بانو»، «لیلا»، «سارا»، «پری»، «درخت گلابی»، «اجاره نشین‌ها»، «مهمان مامان»، «نارنجی‌پوش»، «سنتوری»، «آسمان محبوب»، «اشباح» و «لامینور» از جمله کارگردانان صاحب سبک سینمای ایران به شمار می‌آمد.

مرحوم مهرجویی تاکنون ده‌ها جایزه ملی و بین‌المللی را به سبب ساخت آثارش به دست آورده و بسیاری او را مروج «موج نو» در سینمای ایران می‌دانند.

وحیده محمدی‌فر نیز متولد سال ۱۳۴۷ بود و در عرصه فیلمنامه‌نویسی، بازیگری، طراحی لباس و … فعالیت داشت.

درپی قتل این کارگردان مطرح کشورمان و همسرش، شمار زیادی از بازیگران و سینماگران کشورمان ابراز تاسف و ناراحتی خود را بیان کرده و خواستار رسیدگی فوری به این موضوع شدند.


آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید