چهره یوزپلنگ ایران به دلیل سخت گیری های فیفا کم رنگ شده است


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908139

معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزیر ورزش و جوانان گفت: تصویر لباس تیم ملی ایران به دلیل سخت گیری های فیفا تنها کمرنگ شده اما حذف نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هانه ملت، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزشی وزیر ورزش و جوانان درباره حذف تصویر یوزپلنگ ایرانی به عنوان نماد حفاظت از محیط زیست از لباس تیم های ملی فوتبال صحبت کرد.

سینا کلهر معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان درباره حذف تصویر یوزپلنگ ایرانی از لباس ملی فوتبال گفت: تصویر یوزپلنگ ایرانی از لباس تیم ملی فوتبال. فقط محو شده است، اما به دلیل سختگیری های فیفا حذف نشده است. قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی فوتبال اجازه نمی دهد که هیچ طرح یا سلاحی غیر از آنچه که توسط آن تایید شده است روی لباس تیم های ملی قابل مشاهده باشد. در نتیجه مجبور شدیم این طرح را کاهش دهیم تا با قانون و مقررات دچار مشکل نشویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علت به تعویق افتادن ارائه لباس تیم ملی تاخیر در عقد قرارداد با اسپانسر است، قرارداد با شرکت مجید بسته شده و به زودی لباس تیم ملی ارائه خواهد شد. . تغییرات، تحولات و جابجایی روسای فدراسیون ها این قراردادها را به تاخیر انداخت. هفته آینده تمام سوالات نهایی می شود و مشکلی نیست

دیدگاهتان را بنویسید