چه کسی جایگزین این استقلال می شود؟

چه کسی جایگزین این استقلال می شود؟

مصطفی صداقت در خصوص اینکه آیا بعد از حذف بی سر و صدا الهامی از نساجی از این تیم جدا می شود، گفت: دیگر در نساجی نمی مانم زیرا با الهام به این تیم آمدم و در این شرایط کار با این باشگاه درست نیست. . این اتفاق در تیم های قبلی برای من افتاد. بعد از جدایی روحی از تراکتورسازی، خانه نشین شدم و قبل از آن که مجتبی سرآسیایی از شهر خودرو رفت، در آن تیم نماندم. در همان زمان فرهاد حمیداوی مالک باشگاه از من خواست که به عنوان سرمربی شهر هودرو فعالیت کنم اما من این درخواست را نپذیرفتم.

وی در خصوص دلیل اخراج الهامی از نساجی در شرایطی که این تیم حدود دو هفته پیش قهرمان جام حذفی شد، گفت: به هر حال ذهنیتی که باشگاه و الهامی با یکدیگر داشتند منجر به قطع همکاری شد. آنها بهتر می توانند این سوال را باز کنند، این راز نیست، اما بهتر است خودشان صحبت کنند.

من هم این موارد را دیده ام، اما آیا قابل قبول هستند؟ نمی دانم کدام شیر بدون چربی اولین بار چنین مطلبی را منتشر کرده و برخی آن را در فضای مجازی بازنشر کرده اند، اما آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟ الهامی پس از یک بازی در رختکن همه بازیکنان را در آغوش گرفت و از زحمات آنها تشکر کرد. او حتی پس از قهرمانی در جام حذفی عذرخواهی کرد که انتظارات را برآورده نکرد. ساکت الهامی و باشگاه می توانند این مسائل را توضیح دهند، اما به هیچ وجه شایعات مطرح شده در مورد رختکن نساجی پس از بازی با عسل را باور نکنید و من به دلیل صحت سر سوزن آن را قاطعانه تکذیب می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید