چه کسی جایگزین ستاره روش پرسپولیس استقلال می شود؟

چه کسی جایگزین ستاره روش پرسپولیس استقلال می شود؟

در بین این 16 بازیکن نام روزبه چسمی به چشم می خورد. بازیکنی که در هفته های اخیر به عنوان یک هافبک دفاعی مستقل در ترکیب استقلال ظاهر شده است.

طبق اخبار رسیده از اردوی تیم ملی، کارلوس کی روش روزبه چسمی را به عنوان مدافع به اردوی تیم ملی دعوت کرده و می خواهد از او در پست دفاع میانی استفاده کند.

عملکرد ضعیف مرتضی پورعلیگنجی مقابل سنگال و گل به خودی کارلوس کی روش را بر آن داشت تا روزبه چشمی را به اردوی تیم ملی دعوت کند و هر دو بازیکن را محک بزند تا یکی از آنها را با خود به اردوی تیم ملی ببرد. دوحه بگیر

انتظار می رود کارلوس کی روش چهار مدافع میانی را در لیست نهایی خود قرار دهد که قطعا دو بازیکن محمدحسین کنعانی زادگان و شویا خلیل زاده هستند و سیدمجید حسینی نیز به این جمع اضافه می شود. حالا یکی از مرتضی پورعلیگنجی و روزبه چسمی در لیست نهایی تیم ملی قرار خواهد گرفت.

هر دو بازیکن می توانند در پست هافبک دفاعی بازی کنند و حالا همانطور که گفته شد روزبه چسمی در این پست در استقلال بازی می کند.

در هر صورت باید گفت کارلوس کی روش برای انتخاب های نهایی کار سختی در پیش دارد. او باید 23 بازیکن را برای لیست نهایی تیم ملی انتخاب کند.

دیدگاهتان را بنویسید