چه کسی «حمید اسماعیلیون» را رهبری می کند؟/ نقش مرد شماره یک اسرائیل در کانادا برای تخریب چهره ایران


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907094

این روزها فعالیت حامد اسماعالیون افزایش یافته و پس از درگذشت مهسا امینی، ارتباط وی با گروهک منافقین فاش شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد اسماعیلیون قبل از حادثه پرواز ۷۵۲ که منجر به از دست دادن همسر و فرزندش شد، در ایران به عنوان نویسنده شناخته می شد.

او پس از تشییع همسر و فرزندش در ایران و خروج از کشور، اقدام به انتشار متن های تند علیه نظام جمهوری اسلامی کرد و مصاحبه های کوبنده ای با او انجام داد. رسانه مای زبان فارسی از جمله ایران اینترنشنال که بسیاری رفتار او را ناشی از فرزند و همسرش می دانستند و با او همدردی می کردند، اما این روزها فعالیت حامد اسماعیلیون افزایش یافت و پس از درگذشت مهسا امینی، رابطه او با گروهک منافقین فاش شد. یک راه قابل توجه

e416dce2 2564 4600 ae2e 85cd36b3d351 خبر خاکستری

اخیرا اسنادی از گروه های خارج نشین منتشر شده است که نشان دهنده ارتباط اسماعیلیان با آنهاست گروهک تروریستی منافقین نشان می دهد. این اسناد نشان می دهد که رابطه حامد اسماعیلیون با باند رجوی به نظر می رسد مدت ها قبل و نه از امروز و دیروز تثبیت شده است و اتفاقا همین اسناد نشان از دوستی نزدیک اسماعیلیون با گروهک منافقین دارد.

در 23 اکتبر 1401 کمپین اینترنتی خطاب به سران کشورهای گروه 7 ایجاد شد که با استناد به اعتراضات یک ماهه ایران از وزرای خارجه انگلیس، کانادا، آمریکا، ژاپن، آلمان، فرانسه درخواست کردند. و ایتالیا برای اعتراض به رفتار ایران در قبال معترضان، اخراج سفرای ایران و نمایندگان آن در سازمان های بین المللی مستقر در این کشورهاست و درخواست دیگر این کمپین درخواست آزادی زندانیان سیاسی از تهران است.

لازم به ذکر است که این طومار ظاهراً به نام حامد اسماعیلیون است اما مبتکر آن شخصی به نام کاوه شهروز که مسئولیت وکیل حامد اسماعیلیون را بر عهده دارد و به گفته برخی به سازمان مجاهدین خلق خلق نیز نزدیک است. حالا که شایعه نزدیک شدن کاوه شهروز به گروهک تروریستی منافقین به گوش می رسد که این از کجا آمده است نیز ساده است. او وکیل مشترک حامد اسماعیلون و مریم رجوی است. در واقع حامد اسماعیلیون در صفحه مجازی خود از کمپین «اخراج دیپلمات های ایرانی و آزادی زندانیان سیاسی در ایران» به طور کامل حمایت کرد، کمپینی که تلاش می کند سیاست خارجی ایران را مشروعیت بخشد. کارزاری که به معنای بستن «درهای دیپلماسی» و باز کردن «درهای جنگ» است. در واقع نشان می دهد که مواضع حامد اسماعیلیون در روزهای اخیر متاثر از فعالیت های کاوه شهروز بوده است.


ayalqe خبر خاکستری

کاوه شهروز وکیلی مقیم کانادا و مدیر برنامه های حامد اسماعیلیون است که ظاهراً اسماعیلیون را به طور کامل اداره می کند. یکی از رادیکال ترین ضد ایرانیان که مقالات متعددی در تشویق جهان به تحریم و فشار بر ایران دارد. او فارغ التحصیل دانشگاه تورنتو و شاگرد «ایروین کاتلر» است که رابطه او (کاوه شهروز و اروین کاتلر) فراتر از معلم و شاگرد است و عملاً مراد و مرید هستند.

کاوه شهروز در سال 2014 گفته بود: «من الگوهای خیلی کمی دارم، ایروین کاتلر اولین الگوی من است!» یا وقتی با کاتلر عکس می‌فرستد، او را «مربی، متحد و اگر جرات کنم بگویم دوست! “.

ایروین کاتلر، دادستان و وزیر دادگستری سابق کانادا، یکی از قدرتمندترین لابیست های اسرائیلی در جهان است! و مرد شماره یک اسرائیل در کانادا. او یکی از حامیان اصلی حمله نظامی به ایران و از همه مهمتر آغازگر کمپین خروج سازمان مجاهدین خلق از لیست تروریستی آمریکا، سخنران ثابت جلسات مجاهدین از پاریس و کانادا تا آلبانی و … البته وکیل گروه مجاهدین!

اینکه وکیل و مدیر برنامه حامد اسماعیلیون نوچه، وکیل صهیونیست سازمان منافکین و از نزدیکان مریم رجوی باشد، اصلاً پیچیده نیست.


1489bfee 97d7 4f15 abb0 a070551b7f28 خبر خاکستری

در واقع باید دانست که او نیز مانند سایر اپوزیسیون های خارج از کشور برای خود دشمنی با ملت و دولت ساخته است و این طومار به نام حامد اسماعیلیون داغدار و با امید به امضای مردم. یک “فردای آزاد” یک کلمه در هر کلمه از اینها است. نوشته اند سال هاست که با رجوی به دنبال بمباران ایران هستند و این مرد رقت بار که روزی پرچمدار «دعوا» به نظر می رسید مرده است و امروز با خونخواری روبرو هستیم که به خون خود تشنه به خون است. زن و فرزند و از راه دشمنی با مردم ایران تجارت می کند و در پی کسب قدرت است.


3db8de72 589e 4151 b647 878e1a77add2 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید