چگونه پروکسی واتس اپ را فعال کنیم؟

چگونه پروکسی واتس اپ را فعال کنیم؟

ویل کاتکارت، مدیر عامل واتس‌اپ در پیامی در توییتر به استقبال سال نو گفت: «در حالی که بسیاری از ما با ارسال پیام به عزیزانمان در واتس‌اپ جشن می‌گیریم، میلیون‌ها نفر در ایران و جاهای دیگر هستند که هنوز از حق برقراری ارتباط آزادانه و «خصوصی‌ها» محروم هستند. محروم هستند.” وی تصریح کرد که از امروز اتصال به واتس اپ از طریق پروکسی برای کاربران را آغاز کرده ایم.

وی تاکید کرد که این امر به مردم امکان می دهد آزادانه از طریق سرورهایی که توسط داوطلبان و سازمان ها راه اندازی شده است، ارتباط برقرار کنند. [به واتس‌اپ]وی تاکید کرد که این بدان معناست که ما قدرت را در اختیار مردم قرار می دهیم تا در صورت مسدود شدن یا قطع شدن واتس اپ به آنها دسترسی پیدا کنند.

92 خبر خاکستریواتس‌اپ تاکید کرد که پیام‌های خصوصی همچنان با رمزگذاری محافظت می‌شوند و برای هیچ‌کس قابل مشاهده نیستند. بدون پروکسی، بدون واتساپ، بدون متا.

این سازمان تاکید کرد که آرزوی ما برای سال 2023 این است که اینترنت هرگز قطع نشود. واتس اپ سپس به ایران اشاره کرد و گفت امیدوار است این تصمیم به افرادی که در همه جا نیاز به ارتباط امن و قابل اعتماد دارند کمک کند. گزینه پروکسی اکنون در منوی تنظیمات برای هر کسی که آخرین نسخه واتس اپ را دارد فعال است.

نحوه فعال کردن پروکسی در واتس اپ

اگر تنظیمات گوشی شما فارسی است، در اندروید به صورت زیر عمل کنید:
ابتدا مطمئن شوید که از آخرین نسخه واتس اپ استفاده می کنید. در تب مکالمات، روی گزینه های بیشتر و سپس تنظیمات کلیک کنید. سپس روی Storage & Data و سپس Proxy ضربه بزنید. استفاده از پروکسی را فعال کرده و گزینه proxy setting را وارد کرده و آدرس پروکسی را وارد کنید. سپس کلید ذخیره را فشار دهید. اگر اتصال موفقیت آمیز باشد، یک تیک سبز رنگ نمایش داده می شود. اگر هنوز نمی توانید پیام های WhatsApp را از طریق یک پروکسی ارسال یا دریافت کنید، ممکن است آن پروکسی مسدود شده باشد. برای حذف یک پروکسی مسدود شده، می توانید آدرس آن را نگه دارید و سپس یک آدرس پراکسی جدید وارد کنید.

اتصال به پروکسی در Eos

تقریبا تنظیمات پروکسی در گوشی های آیفون مشابه سیستم عامل اندروید است. همچنین باید مطمئن شوید که آخرین نسخه واتس اپ را دارید. به تنظیمات بروید و روی Storage & Data و سپس Proxy ضربه بزنید. استفاده از پروکسی را فعال کنید و آدرس پروکسی را وارد کنید و برای اتصال روی ذخیره ضربه بزنید. اگر اتصال موفقیت آمیز باشد، یک تیک سبز رنگ نمایش داده می شود.

اگر از WhatsApp به زبان انگلیسی استفاده می کنید، می توانید این مسیر را در اندروید و آیفون دنبال کنید:
تنظیمات اتصال پروکسی در پیام رسان واتس اپ به زبان انگلیسی از طرف دیگر واتس اپ نحوه راه اندازی یک سرور پروکسی برای اتصال به واتس اپ را توضیح می دهد. مقامات این شرکت می‌گویند: «وقتی مردم در سراسر جهان از استفاده از واتس‌اپ مسدود می‌شوند، داوطلبان و سازمان‌ها می‌توانند سرورهای پروکسی ایجاد کنند که به افراد کمک می‌کند دوباره به واتس‌اپ متصل شوند.

این مقام تاکید کرد: برای کمک به افراد برای اتصال مجدد به واتس اپ، می توانید با استفاده از یک سرور با پورت 80، 443 یا 5222 و نام دامنه (یا زیر دامنه) که به آدرس IP سرور اشاره می کند، یک پروکسی راه اندازی کنید. اسناد و کد منبع دقیق در GitHub در اینجا موجود است.

واتس‌اپ افزود: «به اشتراک گذاری این آدرس‌ها به صورت خصوصی با کاربرانی که نمی‌توانند مستقیماً با واتس‌اپ تماس بگیرند را در نظر بگیرید.» پیش از این، بسیاری از ایرانیان در شبکه‌های اجتماعی این درخواست را با مدیران واتس‌اپ مطرح کرده بودند. پیام رسان تلگرام قبلاً این قابلیت را فعال کرده است و بسیاری از ایرانیان پس از محدودیت های جدید در اینترنت و شبکه های اجتماعی از پروکسی برای اتصال به تلگرام استفاده می کنند. این روش برای دور زدن فیلترینگ بسیار موثر ارزیابی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید