ژاوی خطاب به این دو ستاره: شما جایی در تیم من ندارید

ژاوی خطاب به این دو ستاره: شما جایی در تیم من ندارید

به نظر می رسد ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا حتی در دیدار مقابل الچه نیز قصد استفاده از جرارد پیکه و جوردی آلبا را ندارد.

بارسلونا روز شنبه در هفته ششم لالیگا به مصاف الچه خواهد رفت تا آخرین بازی خود را قبل از تعطیلات ملی انجام دهد. خیلی ها فکر می کنند این فرصت عالی برای ژاوی است تا به استفاده از سیستم چرخشی ادامه دهد و از نیمکت درخشانی که در اختیار دارد استفاده کند تا هیچ بازیکنی تحت فشار قرار نگیرد.

جرارد پیکه و جوردی آلبا دو بازیکنی هستند که از ابتدای فصل فرصت زیادی برای بازی نداشته اند و شاید بازی مقابل الچه فرصت خوبی برای ژاوی باشد تا از این دو بازیکن استفاده کند. این در حالی است که سرمربی بارسا پیش از این هشدار داده بود که تنها بازیکنانی در ترکیب او بازی خواهند کرد که بهتر از بقیه هستند و احتمال حضور سایر بازیکنان در ترکیب اصلی بارسا را ​​بالا می‌داند. الان بالاتر

اما با توجه به اینکه تعطیلات بازی های ملی در راه است، شاید بی اعتمادی ژاوی به این دو بازیکن که از دوستان و هم تیمی های قدیمی او هستند ادامه پیدا کند و حتی فرصت بازی در دیدار مقابل الچه را نداشته باشند.

بازیکنان تیم اصلی بارسا این فرصت را دارند که مدتی از فوتبال باشگاهی استراحت کنند و استراحت کنند و این کار را برای کاپیتان های بارسا که در این فصل به نیمکت سقوط کرده اند سخت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید