کاربرد وسیع سیلیکات سدیم در مواد شوینده

کاربرد وسیع سیلیکات سدیم در مواد شوینده

اهمیت استفاده از سیلیکات سدیم در مواد شوینده

کاربرد سیلیکات سدیم در مواد شوینده و از این پودرها به عنوان بافر استفاده می شود. اولین شوینده های تولید شده صابون ها بودند و استفاده از سیلیکات سدیم و سیلیکات سدیم یکی از مهم ترین اجزای آنها بود.

سازندگان مواد شوینده، سیلیکات سدیم را مهمترین عامل در تولید مواد شوینده می دانند. برای ساخت مواد شوینده از چسب سیلیکات سدیم استفاده می کنند. استفاده از چسب سیلیکات سدیم در تولید پودرهای لباسشویی بر ساختار و ظاهر آنها تأثیر می گذارد و همچنین باعث پایداری مواد شوینده می شود. این پایداری در صابون های مخصوص لباسشویی و صابون های آرایشی و بهداشتی مشاهده می شود. افزودن سیلیکات سدیم به صابون یک امولسیفایر قوی است که مانند اسیدهای چرب عمل می کند. در واقع سیلیکات های سدیم مواد فعالی هستند که روی سطوح قرار می گیرند و باعث پایداری جنبشی امولسیون می شوند. کاربرد سیلیکات سدیم در مواد شوینده همچنین در کاهش هزینه ها موثر است، زیرا این ماده شیمیایی یک افزودنی مقرون به صرفه است و کیفیت لباسشویی را بدون صرف هزینه زیاد افزایش می دهد.

سیلیکات سدیم

بنابراین از محلول های سیلیکات سدیم برای خنثی سازی اسیدهای چرب استفاده می شود. زیرا استفاده از سیلیکات سدیم باعث بهبود کیفیت محصول و کاهش مراحل خشک شدن صابون می شود. همانطور که اشاره شد کاربرد سیلیکات سدیم در مواد شوینده خواص ویژه ای دارد.

  • این ماده شیمیایی امولسیفایر بوده و لکه ها و کثیفی ها توسط این ماده از بین می رود.
  • سیلیکات سدیم مخرب است. از طریق این ماده لکه های موجود در محلول شستشو به ذرات ریزتر تبدیل می شود.
  • مرطوب کردن؛ استفاده از این ماده در مواد شوینده باعث مرطوب شدن سطوح سخت در هنگام شستشو می شود.
  • جلوگیری از خوردگی؛ سیلیکات سدیم به عنوان محافظ برای سطوح فلزی حساس به اثرات خورنده یا سطوحی که به سایر عوامل تمیز کننده حساس هستند استفاده می شود.

برای تهیه و خرید سیلیکات سدیم، شرکت های زیادی وجود دارند که این ماده شیمیایی را به روش های مختلف به فروش می رسانند. سیلیکات سدیم با کیفیت بالا که با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن تهیه می شود را می توانید از شرکت سیلیکات گستر اصفهان یکی از معروف ترین تولید کنندگان سیلیکات سدیم تهیه کنید. شرکت سیلیکات گستر اصفهان در زمینه تولید و توزیع مواد شوینده سیلیکات سدیم فعالیت دارد. سیلیکات گستر اصفهان با 30 سال سابقه در تولید و فروش سیلیکات سدیم مایع، پودر و جامد محصولات خود را به بالاترین کیفیت رسانده است.

https://silicategostar.com/

دیدگاهتان را بنویسید