خرید چسب سیلیکات سدیم ریخته گری

آنالیز چسب سیلیکات سدیم تولید شده توسط فرآیند حرارتی بسته به نیازها و کاربردهای مختلف دارای ماژول هایی است که آن ها را بررسی می کنیم. ما تولید کننده چسب سیلیکات سدیم، چسب سیلیکات سدیم ریخته گری و سیمان سریع خشک و سایر محصولات سیلیکات سدیم هستیم. سیلیکات سدیم جامد با نسبت 1.8 – 3.6 به شکل بلوک تولید می شود. برای اطلاعات بیشتر و خرید چسب سیلیکات سدیم به سایت مراجعه فرمایید.

آنالیز سیلیکات های قلیایی

آنالیز چسب سیلیکات سدیم نیاز به بررسی های دقیق دارد. هر ماده شیمیایی برای استفاده و خرید حتما باید آنالیز شود. در مواد شیمیایی این ماهیت ماده است که خلوص مواد را مشخص می کند اما سیلیکات سدیم این طور نیست. با توجه به نسبت SiO2 به Na2O تنها با داشتن مشخصات نمی توانیم خواص سیلیکات را مشخص کنیم. برای سیلیکات سدیم دانستن ریشیو، میزان جامد محلول، درصد های SiO2 و Na2O، وزن خاص، PH، ویسکوزیته نیاز است. سیلیکات های قلیایی سدیم به عنوان چسبنده در فرآیندهای پخت سرد و CO2 عمل می کنند که در ساخت قالب های ریخته گری فولاد، آهن و فلزات غیر آهنی استفاده می شود. آن ها همچنین به عنوان چسب در تهیه سیمان های نسوز با استحکام و قوام بالا در دمای اتاق استفاده می شوند.

چسب سیلیکات سدیم ریخته گری ما دارای ویژگی پخت سریع و کاربرد آن در ساخت هسته و قالب می باشد. برای خرید چسب سیلیکات سدیم می توانید با مراجعه به سایت ما و تماس با کارشناسان فروش، میزان سفارش خود را مشخص کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید.

چسب سیلیکات سدیم ریخته گری

کاربرد چسب سیلیکات سدیم ریخته گری

خرید چسب سیلیکات سدیم برای ساخت لایه نسوز قالب، کار درستی است. استفاده از این محصول باعث می شود تا شکل داخلی و خارجی قالب ریخته گری به صورت تضمینی و کامل از قالب خارج شود. استفاده از چسب سیلیکات سدیم در ریخته گری به خاطر مقاومت بالا و چسبندگی بسیار خوب این محصول است. در صنعت ریخته گری از مقادیر بالای چسب سیلیکات سدیم استفاده می گردد، زیرا به عنوان صیقل دهنده مقاوم در برابر آتش عمل می کند. در فرآیند CO2 از چسب سیلیکات سدیم ریخته گری در ساخت قالب ها استفاده می گردد. این قالب ها نیازی به پخت ندارند و بلافاصله قابل استفاده هستند. از دیگر کاربردهای این ماده در ذوب فلزات می توان به دفلوکولانت یا روان کننده اشاره کرد. روان کننده باعث کاهش ویسکوزیته شده و از لخته شدن مواد مذاب جلوگیری می کند.

چسب سیلیکات سدیم

ویژگی های محصول ما

  1. محصول نهایی ما جامد است، مناسب برای حمل و نقل و باعث کاهش هزینه های حمل و نقل می شود.
  2. محصول مورد استفاده در طیف وسیعی از صنایع، تقریبا برای تمام کارهای صنعتی قابل استفاده است.

اگر از کیفیت محصولات ما رضایت دارید، به سایت سیلیکات گستر اصفهان خوش آمدید. در این سایت می توانید خرید چسب سیلیکات سدیم را به صورت عمده و با قیمت مناسب تهیه کنید. به عنوان تولید کننده چسب سیلیکات سدیم و تامین کننده پیشرو در این صنعت، می توانیم عملکرد چسب سیلیکات سدیم ریخته گری را با ضمانت تحویل دهیم.

https://silicategostar.com/

دیدگاهتان را بنویسید