کارت شرکت در آزمون استخدامی امروز منتشر می شود

کارت شرکت در آزمون استخدامی امروز منتشر می شود

روز جدید : کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی متمرکز نهم اجرایی کشوری 1401 امروز در سایت سازمان سانسه منتشر می شود.

داوطلبان آزمون جهت شرکت در جلسه آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و اطلاعات شناسایی (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و و یا اطلاعات ثبت نام (شماره پرونده و کد پیگیری و …) کارت ورود به جلسه آزمون خود را پرینت بگیرید و بر اساس آدرس و زمان ذکر شده در کارت ورود به جلسه آزمون به حوزه آزمون مربوطه مراجعه نمایید.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه آزمون و همچنین اصل شناسنامه یا اصل کارت شناسایی عکس دار و ارائه آن الزامی است.

در صورتی که داوطلب به دلیل نداشتن اطلاعات مربوط به شماره درخواست، پرونده یا کد رهگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون خود نشد، باید به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و وارد پاسخگویی آنلاین شود. سامانه را انتخاب کرده و نام آزمون را انتخاب کرده و برای تعیین سوال پیگیری، از شماره پرونده، کد ثبت نام داوطلب یا پیگیری اطلاعات کسب کنید.

باید بگویم؛ این فرصت در اختیار داوطلبانی است که در سامانه پاسخگویی عضویت دارند. از این رو لازم است داوطلبانی که اطلاعات فوق را از دست داده اند با عضویت در این سامانه این اطلاعات را بازیابی کنند

دیدگاهتان را بنویسید