کارت واکسن تاج برای اجرا مورد نیاز است

کارت واکسن تاج برای اجرا مورد نیاز است

روز جدید رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: کلیه سربازان وظیفه از اول دی ماه سال جاری موظف به ارائه کارت واکسن تاج در مراکز آموزش مقدماتی رزمی نیروهای مسلح هستند.

سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: با توجه به واکسیناسیون 19 نفر از افراد جامعه و تلاش های صورت گرفته توسط ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمامی سربازان در نیروهای مسلح در برابر این ویروس واکسینه شده اند تاج: کسانی که از اول دی ماه به سرکار اعزام می شوند باید دو بار واکسینه شوند وگرنه در یگان های آموزشی پذیرفته نمی شوند.

وی ادامه داد: کلیه افرادی که از 10 دی ماه 1400 برای پذیرش در مراکز آموزش مقدماتی رزمی نیروهای مسلح به خدمت اعزام می شوند باید کارت تزریق واکسن تاج را ارائه دهند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: زندانیان باید در مدت باقیمانده برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه و پس از دو بار تزریق واکسن تاج به سامانه بهداشت و درمان مراجعه و گزینه دریافت کارت واکسن را انتخاب و در نهایت کارت واکسن را با یک عدد چاپ کنند. بارکد رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان و خانواده های مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال اخبار نظامی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresabazi@ مراجعه کنند. از آخرین اخبار مرتبط با خبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید