کارشناسان پزشکی قانونی فاقد بیمه 3 میلیارد دلار در هزینه بیمه درمانی سرمایه گذاری می کنند

زمان: 23:08
ارسال شده در: 1400/08/03
کد خبر: 1778986

دریجانی، مدیرکل بیمه سلامت استان یزد گفت: بیماران بدون بیمه کرونایی که کرونا به بیمارستان منتقل کردند 3 میلیارد تن برای بیمه سلامت یزد هزینه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته یزدرز ، محمد دریانی روز دوشنبه در نشست خبری گفت: در شش ماهه نخست امسال 558 بیمار کرواسی فاقد بیمه درمانی در بیمارستان های یزد بستری شدند که تحت پوشش بیمه سلامت این بیمارستان ها هستند.

وی گفت: بیمه درمانی یزد بیش از 3 میلیارد تن هزینه کرده تا هزینه درمان و بستری شدن این تعداد بیمار در آن شش ماه کسر شود.

دریانی ادامه داد: سایر بیماران کرون بستری شده در بیمارستان هایی که از قبل تحت پوشش بیمه سلامت هستند نیز 20 میلیارد حق بیمه هزینه داشته اند.

وی با اشاره به توزیع نسخه الکترونیک در استان یزد گفت: خوشبختانه نسخه الکترونیکی هم برای پزشکان و هم برای بیماران و هم برای مراکز درمانی ایجاد شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر کل بیمه سلامت استان یزد ادامه داد: مردم در مراجعه به پزشک کد رهگیری دریافت کنند تا برای مراجعه به داروخانه، آزمایشگاه و انجام سایر مراحل درمان دچار مشکل نشوند.

وی همچنین با اشاره به اینکه از نسخه الکترونیکی نیز می توان برای مشاهده سوابق پزشکی افراد استفاده کرد، افزود: این موضوع هم سابقه پزشکی بیمار را برای پزشک روشن می کند و هم از انتشار داروهای خارج از خط به ویژه برخی داروها جلوگیری می کند. به

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید