کارشناس داوری از استقلالی ها پرسید

کارشناس داوری از استقلالی ها پرسید

وی با اشاره به وتوی تصمیم داور با نظر کمک داور اول این دیدار، خاطرنشان کرد: در دقیقه 41 داور در پشت محوطه جریمه روی هندی خطا کرد و به همه بازیکنان گفت که خطا را دیدم. خطا اشتباه بود و کمک داور نظر داور را تغییر داد. کاظمی صحنه را مستقیم دید و تشخیص صحنه برای کمک داور دشوارتر بود.

این کارشناس داوری درباره پنالتی اعلام شده برای استقلال در ابتدای نیمه دوم گفت: در نیمه دوم یک پنالتی برای استقلالی ها گرفته شد که سخت اما درست بود. شمس آذر مدافع دستانش را روی گردن و شانه مهرداد محمدی گذاشت. خطا خارج از محوطه جریمه شروع شد و کاظمی از صحنه خارج شد اما پنالتی اعلام شده کاملا درست بود.

سلیمانی درباره حذف صالح حردانی در محوطه جریمه توسط شمس آذر قزوین گفت: نمی دانم چه چیزی باعث برتری داور در دقیقه 53 شد. صالح حردانی برای عبور از توپ، پای خود را جلوی توپ قرار داد اما مدافع حریف با تمام فشار به پای حردانی برخورد کرد و داور مجبور شد یک پنالتی به سود استقلال اعلام کند. چون داور خیلی دور از صحنه بود این اشتباه را از دست داد.

وی درباره ماجرای دقیقه 56 که منجر به اخطار شمس هازارد دروازه بان شد، گفت: وقتی دروازه بان می خواهد شوت بزند، همه بازیکنان تیم مقابل باید خارج از محوطه جریمه باشند. در دقیقه 56 داور باید روی بازیکن مهاجم خطا می کرد و اگر توپ تبدیل به گل می شد بلای جان کاظمی و دستیارانش می شد.