کارمندان یزد راه حلی برای فقر پنهان بیابند

ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783216

این خانواده نیازمند با شش فرزند در یکی از باغ های شاهدیه در ساختمانی ویران با کمترین امکانات رفاهی زندگی می کنند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، در تلاطم زندگی شهری و در میان آشفتگی های امروزی، فقر و نیاز برای همه رقم خورده است و هرکس از موضع خود به این موضوع می نگرد، اما شاید برخی از مصادیق نگرش انسان را از حوادث پیرامون تغییر دهد. و او در هر شرایطی برای زندگی خود ارزش قائل است.

طی روزهای اخیر به دعوت مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان، مددکاران اجتماعی استان و مدیرعامل سازمان زندان های یزد علیه خانواده ای نیازمند قیام کردند.

90918c15 3350 4382 b51a f80cc1c22c7b خبر خاکستری

این خانواده نیازمند با شش فرزند در ساختمانی فرسوده در یکی از باغ های شاهدیه با حداقل امکانات زندگی می کنند و پدر خانواده در زندان مواد مخدر به سر می برد.

عکس های این خانواده همه چیز را نشان می دهد و نیازی به توضیح ندارد، اما مهم این است که چند نمونه از چنین خانواده هایی در اطراف زندگی ما و مسئولان زندگی می کنند؟

dbd13963 2dbd 42c7 ae22 5c2f7d8d3ccb خبر خاکستری

حضور مسئولان برای سرکشی از این خانواده ستودنی است چرا که با این حضور پرداخت کمک های نقدی، تهیه رادیاتور، بکارگیری فرزندان بزرگتر از این خانواده و رفع مشکل تامین آنها در دستور کار قرار گرفت. کافی است آیا این تنها خانواده نیازمند با این شرایط است؟

مطالبات در دولت سیزدهم موسوم به دولت مردمی با همکاری قوه قضائیه که مدافع احقاق حقوق بشر است، با شناسایی و حمایت فوری این گونه خانواده ها، کاهش وقوع چنین آسیب هایی را بدون شک جرم است باید توجه شود، اما آسیبی که به چنین خانواده هایی وارد می شود بسیار بدتر از مواد مخدر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید