کاریکاتور و کاریکاتور تجسمی فجر در راه خانه کاریکاتور ایران

ساعت: 12:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804464

نمایشگاه آثار پویانمایی و کاریکاتور چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر همزمان با افتتاحیه جشنواره 18 بهمن ماه در خانه کاریکاتور ایران افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نمایشگاه آثار پویانمایی و کاریکاتور چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر 18 بهمن ماه همزمان با گشایش جشنواره در موزه هنرهای معاصر و موسسه فرهنگی هنری صبا در خانه کاریکاتور ایران افتتاح می شود.

علاوه بر نمایش کاریکاتورها و کاریکاتورهای برگزیده جشنواره، آثار بخش ویژه «ایثار و ایثار» با موضوعات ایثار و ایثار اقشار مختلف جامعه از جمله: آتش نشانان، کادر پزشکی و گروه های جهادی نشان داده شده نیز نقش اساسی و ماندگار در حکمرانی شهری دارد.

این نمایشگاه از 16 تا 30 بهمن ماه 1400 در خانه کاریکاتور ایران برگزار می شود. علاقه مندان می توانند شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 15 و پنجشنبه از ساعت 9 الی 13 به صورت حضوری از این نمایشگاه در خانه کاریکاتور ایران بازدید کنند.

خانه کاریکاتور در خیابان دکتر شریعتی، تقاطع بزرگراه شهید همت، خیابان شهید داوود گل نبی گربی، بعد از میدان احمدی روشن (کتبی)، خانه کاریکاتور ایران، 44، واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید