کاری جز خدمت به مردم نباید انجام دهیم/ تا زمانی که سیل زدگان ساماندهی نشوند دست از کار نمی کشیم


ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888031

سردار حسین سلامی گفت: تا آخرین بیل گل از خانه های مردم پاک نشود از این منطقه بیرون نمی رویم، تا زندگی مردم آباد نشود مردم را رها نمی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کانال خبری تهران نیوز سردار حسین سلامی ظهر امروز با حضور در جمع جان باختگان سیل در مازندران با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله (ع) و همچنین همدردی با مردم دردمند مازندران گفت: این مصیبت ها امتحان الهی است اما خداوند به صبر کنندگان بشارت داده است. اول باید بر این مصیبت صبور بود، با این حادثه ای که این روزها پیش آمد صبر کرد.

وی بیان کرد: ما از نزدیک شاهد مشکلات عزیزان بوده ایم، حتی اگر بخواهیم خود را به جای شما بگذاریم امکان پذیر نیست زیرا ما در زمان محدودی اینجا هستیم و شما با مشکلات دست و پنجه نرم می کنید.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید از مسئولان، گروه های جهادی و بستگانی که در این مدت مشغول خدمت رسانی به مردم منطقه بودند تشکر کرد. ساماندهی منطقه زمان بر است و مردم باید صبور باشند.

سردار سلامی افزود: این اولین تجربه ما نیست، زلزله های بزرگی مانند بم، سرپل ذهاب و سیل های عظیم را در خوزستان، آگ کالا و پل دهتر تجربه کرده ایم. تجربه ما در این زمینه عالی است و عشق ما به خدمت به مردم بسیار است. اینطور نیست که مردم را رها کنیم و پشت کار شما بایستیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مقصری در این حادثه وجود ندارد، تصریح کرد: در این لحظه کاری جز خدمت به مردم نباید انجام شود، اگر مردم تسویه حساب نکنند، مردم را رها نمی کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: استان تهران و سپاه تمامی امکانات را بسیج کرده اند و همچنان در حال پیگیری و بسیج امکانات از نهادها و وزارتخانه های مختلف هستیم.

سردار سلامی گفت: منطقه کوچک است و جابجایی ماشین آلات زیاد است، شاید نتوان برای تسریع در کار تجهیزات بیشتری وارد منطقه کرد اما کار به صبر مردم بستگی دارد. مطمئن باشید زمانی را خواهید دید که دیگر خبری از این گل و لای و این وضعیت نباشد و با آرامش در زمین های خود کار کنید و البته چیزی جز آرامش مردم آرزوی ما نیست.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید