کار ستاره هلندی فوتبال جهان و همسرش متولد ایران در امارات چیست؟

کلارنس سیدورف یکی از موفق ترین بازیکنان تاریخ است و امیدوار است ویژگی هایی که به او کمک کرد تا در جام باشگاه های اروپا با سه تیم مختلف در تاریخ جاودانه شود، به او در تسخیر دنیای تجارت نیز کمک کند.
این مرد هلندی اولین بازی خود را برای آژاکس در 16 سالگی انجام داد، سپس سه دهه را در سمپدوریای ایتالیا، رئال مادرید اسپانیا، اینترمیلان و میلان ایتالیا و بوتافوگو در برزیل گذراند. او با سه تیم آژاکس، رئال مادرید و میلان برنده بزرگترین جایزه فوتبال باشگاهی اروپا شد و قهرمان لیگ ملی هر کشوری شد که در آنها بازی کرد.
سیدورف در مصاحبه اختصاصی با Arabian Business در مورد مدیریت فشارهای مربوط به ورزش و تجارت صحبت کرد. او گفت: “شیوه ای که ما به عنوان ورزشکار فکر می کنیم بهترین است و حتی در تجارت خیلی ها آن را ندارند، زیرا ما فقط باید سه روز بعد از شکست تغییر کنیم و برای بازی بعدی برگردیم.” شما فردای شکست به میدان باز می گردید و استراتژی بازی بعدی را اجرا می کنید. این به شما انعطاف خوبی برای مقابله با ناامیدی ها، وقفه ها و ضررها می دهد.
وی گفت: با افزایش فشار، سطح استرس افزایش می یابد و این می تواند شما را به دام بیندازد. شما این را در آنچه برای تحویل یا فروش نیاز دارید می بینید. اگر افراد برای مقابله با استرس آموزش ندیده باشند دچار مشکل می شوند. ما هر روز این را داشتیم. هر روز با مربی تصمیم می گیرید که در بازی بعدی بازی کنید یا خیر. زمانی که من در آژاکس بودم، آنها انتظار داشتند که ما هر هفته برنده شویم و اگر 5-0 پیروز می شدیم، این کافی نبود و باید 6-0، 10-0 یا 12-0 می بردیم. این بخشی از طرز تفکر ماست. “افراد در تجارت آن را تجربه نکرده اند، اما شما می توانید با خودتان تمرین کنید.”
سیدورف در سال 2011 اعلام کرد که در مقطع کارشناسی ارشد در رشته بازرگانی در دانشگاه معتبر بوکونی در میلان تحصیل می کند. او به همان اندازه که در فوتبال مهارت دارد در دنیای تجارت نیز مهارت دارد. سیدورف، پدر چهار فرزند، مالک شرکت مدیریت ورزشی On International و رستوران معروف Fingers است که در میلان، رم و پورتو سروو شعبه دارد. او همچنین صاحب برندی به نام MM است که یک رستوران در ناپل دارد و با بزرگترین گروه صنایع غذایی در آلیکانته اسپانیا شراکت دارد.
ستاره سابق فوتبال هلند اوایل این ماه اعلام کرد که قصد دارد با اسطوره UFC حبیب نورماگمدوف برای راه اندازی SK Sports Holding سیدورف حبیب همکاری کند. دفتر آنها در دبی است و هدف از این همکاری ایجاد انقلابی در آموزش فوتبال و تلفیق آن با هنرهای رزمی و MMA است.
سیدورف در طول زندگی خود توسط همسرش سپیده “صوفیا” که او نیز یک تاجر موفق است حمایت می شد. همسر سیدورف بیش از 20 سال است که یک چهره کلیدی در صنعت املاک و مستغلات تورنتو بوده است. صوفیه همچنین سفیر حسن نیت بنیاد بشردوستانه هودر است که هدف آن بهبود مشکلات اقتصادی و مقابله با مشکلات پیش روی زنان است. او همچنین سفیر جهانی برند جواهرات اسکاویا است.
سیدورف گفت: “ما معتقدیم که می توانیم چیزهای زیادی اضافه کنیم و کارهای زیادی برای یکدیگر انجام دهیم.” وجه مشترک ما رسالت زندگی است و ما کاملاً موافقیم. چه در بخش خیریه و بشردوستانه، چه در بخش تجارت، این بار ما را ساده‌تر و معنادارتر می‌کند.»

دیدگاهتان را بنویسید