قدرت دو تیم نزدیک است اما کری هانی ستاره هلندی را برای ایران شکست می دهیم


ساعت: 22:09
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893958

زن تیم ملی والیبال هلند پشت خط گفت: قدرت دو تیم نزدیک است اما پیروز می شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نیمیر عبدالعزیز درباره شرایط تیم ملی والیبال هلند در جام جهانی و پیروزی مقابل آرژانتین اظهار داشت: بازی مقابل آرژانتین عالی بود چون تیم قدرتمندی هستند و برنز المپیک را هم دارند. مدال. آرژانتین 2 بر صفر از ما پیش افتاد اما در نهایت پیروز شدیم. ما کسب نتایج را در اولویت خود قرار داده ایم زیرا همه تیم ها به دنبال یک چیز هستند. ما می خواهیم این شانس را داشته باشیم که در اوج باشیم.
وی با بیان اینکه دیدار با ایران سخت خواهد بود، گفت: ایران نتایج خوبی کسب کرده و بازی شگفت انگیزی را انجام می دهد. ایران خوب پیشرفت کرد و در بین 8 تیم برتر لیگ ملت ها قرار گرفت. فکر می کنم باز هم بازی جذابی خواهیم داشت.
مدافع تیم ملی والیبال هلند در خصوص اینکه آیا نتیجه بازی ایران و هلند در لیگ ملت ها یک بار دیگر تکرار می شود، خاطرنشان کرد: این بازی جدید است. در لیگ ملت ها یک تساوی داشتیم. پس از این دیدار تیم ایران بازی های بهتری از خود به نمایش گذاشت. حالا آنها بهتر از قبل بازی می کنند و این را مقابل آرژانتین دیدیم.
عبدالعزیز ادامه داد: تیم ایران در هر بازی بهتر و بهتر می شود و در نهایت باید دید کدام تیم برنده می شود. حالا فقط می توانم بگویم بازی خوبی خواهد بود. قدرت تیم های ایران و هلند نزدیک است اما فکر می کنم فردا می توانیم برنده شویم.
وی در پاسخ به این سوال که فکر می کند چه تیمی شگفتی ساز این مسابقات خواهد بود، تصریح کرد: الان نمی توانم در این مورد صحبت کنم و باید منتظر مراحل بعدی باشیم. همه تیم ها نزدیک هستند و هنوز زود است که بگوییم چه کسی شرایط متفاوتی دارد.
مدافع خط تیم ملی والیبال هلند در مورد اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت: تیم های زیادی می توانند قهرمان شوند. تیم مورد علاقه من فرانسه است چرا که قهرمان المپیک و لیگ ملت ها شد. فرانسوی ها طرفداران زیادی دارند. لهستان تیم بسیار خوبی است و در خانه هم بازی می کند. آمریکا، برزیل، ایتالیا و… شرایط خوبی دارند. در مجموع باید بگویم که مسابقات حساس است و نمی توان قهرمان را پیش بینی کرد.
وی در خصوص جایگاه نهایی هلند در این مسابقات ادامه داد: در مسابقات قبلی هشتم شدیم. این بار می خواهیم تلاش کنیم تا به آن مرحله برسیم. بازی مدال عالی است، اما ما در حال رشد هستیم. اگر توانستیم به یک چهارم نهایی برسیم یعنی نتیجه خوبی گرفته ایم.
نیمیر عبدالعزیز که چند ماه پیش با پیکان قهرمان جام باشگاه های آسیا شد، درباره مردم ایران گفت: همیشه برای من پیام هایی می فرستند که می خوانم. زمانی که آنجا بودم احساس خوبی داشتم چون از من حمایت کردند اما می دانم که فردا از من حمایت نمی کنند چون مقابل ایران قرار دارم. هواداران ایرانی فوق العاده هستند و من از طرف خودم به آنها تبریک می گویم. هیچکس در ایران دوست ندارد من در بازی فردا برنده شوم، اما امروز می گویم آنها عالی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید