کار گروه بانوان در منطقه آزاد بوشهر تاسیس شده است


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891862

مدیرعامل منطقه آزاد بوشهر گفت: این منطقه در نظر دارد به منظور حضور فعال بانوان در منطقه آزاد بوشهر و ایجاد سازوکار مشورتی و انتخاب مشاور ویژه بانوان اقدام به تاسیس و فعال سازی کار گروه بانوان کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس حسین عربیان مدیر عامل منطقه آزاد بوشهر در این نشست خبری گفت: توسعه انسانی شرط اساسی توسعه پایدار است و توسعه منطقه ای با استفاده از همه نیروی انسانی موجود امکان پذیر است و با استفاده از آن رابطه مستقیم دارد. نیروهای بالفعل و بالقوه یک فرد از این منطقه.

عربیان همچنین گفت: تجربه جهانی نشان می دهد که حضور زنان در عرصه عمومی روند توسعه را تسریع کرده و مسیر پیشرفت مادی و معنوی با سرعت و عمق بیشتری نهادینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: شناخت توانمندی های زنان و اعتقاد به نقش آنان در توسعه یکی از عوامل لازم برای توانمندسازی و توسعه منطقه ای است.

عربیان تصریح کرد: این منطقه به منظور زمینه سازی برای حضور فعال بانوان در منطقه آزاد بوشهر و ایجاد سازوکار مشورتی و انتخاب مشاور ویژه بانوان، در نظر دارد تا کار گروه بانوان را تاسیس و فعال کند.

مدیر اجرایی آزاد منطقه بوشهر ادامه داد: از بانوان محترمی که توانایی احیای این فرآیند و مشارکت سازنده را دارند دعوت می شود رزومه خود را جهت فعالیت های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حداکثر تا تاریخ 1401/06/10 از طریق شماره فکس 07733563101 و ایمیل info.bushehr@freezones.ir.

دیدگاهتان را بنویسید