کاشت بذر امید در کشور با اقدامات آیت الله رئیسی

ساعت: 08:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1784950

موسی زارعی پور گفت: دولت آیت الله رئیسی می تواند از ظرفیت نخبگان و جوانان توانمند و با تکیه بر توان داخلی برای بازگرداندن اعتماد عمومی به جامعه و احیای امید به بهبود اقتصاد استفاده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ موسی زارعی پور کارشناس علوم ارتباطات و رسانه در گفت و گو با صبح زاگرس; آیت الله رئیسی در خصوص اصل اعتمادسازی به دولت گفت: باید توجه داشت که بخش اعظم شرایط اقتصادی کنونی نتیجه سیاست های غلط برخی از دولت های گذشته است، بنابراین ظرفیت ها، استعدادهای بالقوه و فعال نشدن را فراموش نکنید. کشور، ما می توانیم به پاسخ به سوال و در نهایت یافتن راه حل برای مشکلات اقتصادی کمک کنیم.

وی افزود: ایران اسلامی از نظر منابع زیرزمینی و معدنی از جمله نفت و گاز، سنگ های معدنی، خاک حاصلخیز و حاصلخیز برای کشاورزی، منابع دریایی و … جزو کشورهای غنی از مواد معدنی است و از سوی دیگر به دلیل ظرفیت بالای نیروی انسانی انسان مؤثر با ایمان واقعی و پیشینه دینی نیز به عنوان موتور توسعه کشور بسیار مهم است.

زارعی پور ادامه داد: بنابراین با توجه به ظرفیت کشور ما، عامل کلیدی که می تواند در ارزیابی و تحقق توانمندی های بالقوه موثر باشد، اصل جهادی و حاکمیت انقلابی است، همان سوالی که رهبر معظم انقلاب بارها در خود فرموده اند. «کارکنان و عوامل نظام اعتراض کردند.

این کارشناس علوم ارتباطات و رسانه گفت: این در حالی است که از سرمایه انسانی و نیروی کار به عنوان مهمترین رکن پیشرفت در هر کشوری یاد می شود و بسیاری از کارشناسان نیز بر این باورند که استفاده از نیروی انسانی مستعد فرصتی طلایی برای پیشرفت است. برای تحقق این امر نیازمند ارائه سیاست‌ها و برنامه‌ریزی مناسب از سوی دولت‌ها است.

وی افزود: البته توجه به این نکته نیز ضروری است که کارآمدی در هر دولتی در گرو استخدام نخبگان توانمند است، بنابراین در بسیاری از جوامع توسعه پایدار با نخبه گرایی و دستیابی به برنامه ها و اهداف گره خورده است.

زارعی پور افزود: با این حال موضوع دیگری که باید به آن پرداخته شود، سیاست ها و روش های حکومت داری دولت هاست و اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به عملکرد 100 روزه دولت آیت الله رئیسی داشته باشیم، اقدامات ارزنده ای انجام شده است که می تواند صادرات را افزایش دهد. نفت، عضویت در سازمان شانگهای، آزادسازی بخش قابل توجهی از پول های بلوکه شده، تهیه واکسن تاج و تخت، سفر به استان ها و غیره همگی به این نکته اشاره کردند که نتیجه آن نیز نشان دهنده رهبران جهادی و انقلابی در آیت الله بود. دولت رئیسی.

وی افزود: اقدامات آیت الله رئیسی در ماه های اخیر شروع بسیار خوبی در اصلاح خلأها بوده است. متاسفانه دولت قبل فرصت های زیادی در کشور ایجاد کرد و دولت روحانی هشت سال مشکلات کشور را با برجام ربط داد که باعث شد اعتماد به غرب باعث ایجاد فاصله طبقاتی بیشتر بین مردم، گسترش اشرافیت، جستجوی رانت شود. ، مشکلات معیشتی و اقتصادی و تبعیض و بی عدالتی در جامعه.

این کارشناس ارتباطات و رسانه گفت: بنابراین نمی تواند همه مشکلات موجود اقتصادی دولت جدید را تحمیل کند، اگرچه حل مشکلات در دولت جدید نیازمند افزایش صبر و حوصله مردم است، اما وضعیت فعلی اقتصادی باید توسط کارشناسان مشخص شود. تصمیمات را در اسرع وقت تغییر دهید.

زارعی پور در پایان گفت: بی شک نقش ارزنده نخبگان و جوانان مستعد در برداشتن گام های بلند در توسعه و پیشرفت برگزیت پوشیده نیست و دولت آیت الله رئیسی می تواند از ظرفیت نخبگان و جوانان توانمند این سرزمین استفاده کند. اتکای درونی.بازیابی.«جامعه را در جامعه بازسازی کنید و امید به بهبود وضعیت اقتصادی را زنده کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید