کاشت بیش از 8000 هکتار کانون ریزگردهای سپاه خوزستان


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813422

سردار حسن شاهوارپور گفت: از همگان تقاضا دارم در سال جاری روند کاشت نهال در نقاط مختلف استان را پیگیری و در برخی مناطق مناسب اقدام به کاشت نهال میوه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در مراسم غرفه کاری به مناسبت روز غرفه در ستاد کل سپاه گفت: انقلاب باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشد.

وی افزود: خوزستان با توجه به اقلیم خود همواره با گرد و غبار مواجه است و کاشت نهال و رسیدگی جدی به کاشت درخت می تواند به رفع این چالش و احیای محیط زیست کمک کند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان از همگان تقاضا دارم در سال جاری بر روند کاشت نهال در نقاط مختلف استان نظارت داشته باشند و در مناطق مناسب اقدام به کاشت نهال میوه نمایند.

شاهوارپور در خصوص بسیج سازندگی در خوزستان برای مقابله با ریزگردها گفت: سپاه استان خوزستان با کمک گروه های جهادی و بسیجیان موفق به کاشت بیش از 8 هزار هکتار نهال و 10 هزار هکتار برای مقابله با گرد و غبار شده است.

وی تاکید کرد: این اقدامات موثر مقابله با گرد و غبار باید ادامه داشته باشد و مسئولان باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید