کالاهای اساسی باید با قیمت مصوب تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد

ساعت: 21:24
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780838

معاون اول رئیس جمهور گفت: مایحتاج معیشتی آحاد جامعه با قیمت های مصوب مرکز تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، محمد محبر پس از بازدید از یکی از میادین میوه و تره بار تهران در جلسه کارگروه تنظیم بازار حضور یافت و به برخی تفاوت قیمت ها در بازار نسبت به تعرفه های مصوب اشاره کرد. ستاد تنظیم بازار با گسترش نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و نیازهای مردم، مایحتاج معیشتی آحاد جامعه باید با قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد.

این مخبر ظهر امروز (دوشنبه) پس از بازدید میدانی از یکی از میادین میوه و تره بار پایتخت در جلسه فوق العاده کارگروه تنظیم بازار که در همان محل تشکیل شد، گفت: دولت به دنبال جلوگیری از نوسانات قیمت و توزیع به موقع است. و کالاهای مناسب به ویژه در بازارهای میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای کالاها و کالاهای مصرفی باید به راحتی در دسترس عموم قرار می گرفت.

معاون اول رئیس جمهور افزود: مردم تفاوت قیمت مصوب کالا با قیمتی که به آنها داده می شود را احساس نکنند.

این مخبر تاکید کرد: دستگاه های نظارت میدانی باید کنترل دقیق و مستمر قیمت داشته باشند و البته دولت مصمم است با حمایت همه جانبه و حمایت مستمر بازار عرضه را مدیریت کند تا مردم دچار مشکل نشوند.

همچنین در این جلسه که با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صمت و دادگستری برگزار شد، گزارشی از قیمت گذاری گوشت، مرغ، تخم مرغ و لبنیات و مصوبات ستاد تنظیم بازار و بازار ارائه شد. توزیع میوه و تره بار در سراسر کشور

در این جلسه پس از بحث و بررسی پیرامون زنجیره تولید و توزیع اقلام اساسی، تصمیماتی در زمینه بهبود وضعیت بازار اتخاذ شد.

در بازدید سرزده امروز که دو ساعت به طول انجامید، مخبر پس از اطلاع از مشکلات موجود در نحوه توزیع و همچنین برخی تغییرات قیمت ها دستورات لازم را به وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و دادگستری داد. برای حل مشکلات نحوه تحویل صادرات مصرف کنندگان و تفاوت قیمت ها در بازارهای میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای.

معاون اول رئیس جمهور همچنین امروز در گفت و گوی تلفنی با شهردار تهران بر هماهنگی لازم برای حل موضوع اختلاف قیمت در فروشگاه های زنجیره ای تحت نظارت شهرداری در رابطه با هنجار مصوب تنظیم بازار تاکید کرد.

مخبر در بازدید امروز و در گفتگوی صمیمانه با مردم و پس از شنیدن درد و دل و مشکلات آنان تاکید کرد که دولت با تمام توان و همکاری خود برای رفع مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی آحاد جامعه تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید