کاژه; بازسازی ساختمان ها، روف گاردن و پارتیشن های شیشه ای


ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808776

آیا می خواهید تغییری اساسی در ظاهر یا ساختار ساختمان ایجاد کنید؟ اگر پاسخ این سؤالات مثبت است، احتمالاً باید برای روند بازسازی ساختمان آماده شوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیا از زندگی در خانه فعلی خود خسته شده اید؟ آیا در و دیوار خانه شما تکراری و یکنواخت است؟ آیا می خواهید تغییری اساسی در ظاهر یا ساختار ساختمان ایجاد کنید؟ اگر پاسخ این سؤالات مثبت است، احتمالاً باید برای روند بازسازی ساختمان آماده شوید. بازسازی لزوماً به معنای ایجاد تغییرات زیربنایی مانند دیوارها، برداشتن ستون ها، تغییر هدف و غیره نیست. گاهی اوقات تغییرات محدود مانند ساخت روف گاردن یا نصب شیشه های رنگی نیز نوعی بازسازی ساختمان است. آیا در مورد تصمیم خود برای ایجاد یک تغییر ملموس جدی هستید؟ اگر چنین است، پیشنهاد می کنیم تا پایان این گفتگو با ما همراه باشید.


بازسازی ساختمان ها؛ دیر یا زود شاید، اما بدون سوخت!

تقریباً هر خانه یا ساختمانی پس از مدتی به جایی می رسد که نیاز به بازسازی دارد. بازسازی ساختمان این کار نتایج رضایت بخشی را بدون دردسر یا هزینه ساخت خانه از ابتدا یا خرید و فروش به ارمغان می آورد. در حالت ایده آل، شما باید بتوانید تغییراتی را که می خواهید، با کمترین تلاش و هزینه و در سریع ترین زمان ممکن ایجاد کنید.

نکته بسیار مهم در بحث بازسازی ساختمان، انجام اصولی آن است. هر کاری اصول خاص خود را دارد و بازسازی ساختمان ها نیز از این قاعده مستثنی نیست. همچنین بسیار خوب است که دانش عمومی و مهارت بالایی در زمینه های فنی دارید. اما این لزوماً به این معنی نیست که شما می توانید بدون مشورت با متخصصان، فرآیند بازسازی را خودتان انجام دهید. باور کنید گاهی حتی یک ضربه نادرست به اسکلت خانه می تواند صدمات زیادی به بار آورد. بدتر این است که بازسازی نادرست گاهی اوقات می تواند خطرات جدی برای ساکنان ساختمان ایجاد کند. به همین دلیل «ایمنی» یکی از موضوعات مهم در بحث نوسازی ساختمان است.

با سپردن بازسازی ساختمان به متخصصین، علاوه بر رفع نگرانی شما از بعد ایمنی، به نتایج مطلوب نیز دست خواهید یافت. یک بازسازی اساسی علاوه بر تغییر نما و رفع نیازهای زیبایی شناختی ساکنین، استحکام ساختمان را بهبود بخشیده و ارزش آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. اگر ترجیح می دهید خانه خود را در مقیاس محدود بازسازی کنید، می توانید پروژه هایی مانند روف گاردن و استین گلس را در نظر بگیرید.


bb1e7edb c5e2 4821 9719 a5b83a21a9b9 خبر خاکستری


اجرای روف گاردن; پیوند شهرنشینی با طبیعت!

به نظر می رسد یک رویا است که بتوانید از مزایای ارتباط خود با طبیعت در حین زندگی در شهر و زندگی در آپارتمان لذت ببرید. اینطور نیست؟ خبر خوب این است که اگر آپارتمان شما فضای باز مانند پشت بام یا تراس دارد، می توانید این رویا را محقق کنید.


اجرای روف گاردن یا بام سبز پروژه ای جذاب و پرطرفدار برای دوستداران طبیعت و فضای سبز در بحث بازسازی ساختمان است. در حالی که برخی به انتخاب چند گلدان کوچک در فضای باز راضی هستند، برخی دیگر فضای سبز بیشتری می خواهند. فضای سبزی که حس بودن در یک باغ کوچک یا حیاط سرسبز با گیاهان متنوع را به آنها القا می کند. اگر ایده از مرحله طراحی تا طراحی و اجرای روف گاردن به خوبی پیش برود، نتیجه واقعا شگفت انگیز است. آنقدر شگفت انگیز است که انگار تکه ای از باغ عدن را با خود به قلب شهر آورده اید!

اجرای روف گاردن اگرچه هزینه زیادی برای شما ندارد اما فضای داخلی و خارجی آپارتمان شما را به هم می زند. افزایش ارزش ملک و ارتقای روحیه ساکنین از دیگر مزایای ارزشمند ایجاد بام سبز است.


63595d51 d582 49b4 9de4 04217d299cfc خبر خاکستری


پارتیشن شیشه ای

آزادی عمل در چیدمان فضا به کمک موانع متحرک و قابل حمل مهمترین دلیل استقبال بازار است. پارتیشن شیشه ای و با وجود اینکه پارتیشن ها بیشتر در محیط های اداری استفاده می شوند، اما می توانید کاربردهای زیادی برای این دیوارهای شفاف در محیط خانه پیدا کنید.

به طور کلی اساسی ترین عملکرد پارتیشن شیشه ای جداسازی فضا و ایجاد زمینه ای برای استفاده بهینه از آن است. برای مثال اگر تصمیم دارید آشپزخانه یا اتاق غذاخوری خانه را از قسمت های دیگر مانند اتاق نشیمن جدا کنید، می توانید به جای دیوار بین آنها از یک پارتیشن یا چندپارتیشن استفاده کنید. پارتیشن های شیشه ای گاهی جایگزین مناسبی برای اتاق شیشه ای هستند، زیرا می توانید با ترکیب چند پارتیشن، فضای شیشه ای محصور را به عنوان یک اتاق ایجاد کنید.

در نظر داشته باشید که اتاق ها یا پارتیشن های شیشه ای که در ادارات و محیط های سازمانی نصب و اجرا می شوند، اغلب آکوستیک هستند و محیطی آرام و به دور از آلودگی صوتی ایجاد می کنند و از نفوذ صدا به داخل محوطه جلوگیری می کنند.


کاژه; ارائه بهترین راهکارها برای بازسازی ساختمان

چه مقیاسی برای بازسازی ساختمان ها دارید؟ آیا می خواهید تعمیرات اساسی انجام دهید؟ یا فقط چند پروژه مانند نصب شیشه یا ایجاد یک روف گاردن انجام می دهید؟ بسته به اینکه چگونه به این سوال پاسخ دهید، برای انجام عملیات ارتقا به تخصص ها و مهارت های مختلفی نیاز خواهید داشت. اگر می خواهید همه چیز تا حد امکان روان پیش برود، طبیعتاً باید هر مرحله از تعمیر را در بهترین حالت خود ترک کنید.

انتخاب بهترین مجریان زمان و انرژی زیادی می طلبد. ما مسیر را برای شما کوتاه کرده ایم و با توجه به تجربه چندین ساله شرکت کاژه را به عنوان نامی معتبر و معتبر پیشنهاد می کنیم. کاژه مجموعه ای از بهترین متخصصان معماری و دکوراسیون است که بنا به خواسته و خواسته شما در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به بازسازی ساختمان می پردازند! همانطور که می دانید دریافت مشاوره اولین قدم برای شروع فرآیند بازسازی ساختمان است. پس اگر مصمم به اجرای تصمیم تعمیر خود هستید با کارشناسان کاژه تماس بگیرید. آنها آماده هستند تا شما را همراهی کنند و به سوالات شما پاسخ دهند.

برای مشاوره و سفارش با اطلاعات تماس کاژه تماس بگیرید.

88492314 – 09121509516 – www.kajeh.com

دیدگاهتان را بنویسید