کتاب «بیست سال و سه روز» به چاپ ششم رسید


ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894071

کتاب «بیست سال و سه روز» که شامل روایتی از زندگی شهید سید مصطفی موسوی است، به تازگی در چاپ ششم توسط انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کتاب «بیست سال و سه روز» که شامل روایتی از زندگی شهید سید مصطفی موسوی است، به تازگی در چاپ ششم توسط انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

این کتاب مستندی است، روایتی از زندگی جوانی در دهه 70، اهل مطالعه، باهوش، سرگرم کننده و کاملا مدرن که در برهه ای خاص دست به انتخابی خاص زد و در آبان 94 به شهادت رسید. پاسداشت حرم بانوی صبر حضرت زینب (سلام الله علیها) در العیس سوریه.

سمانه حکبازان در این اثر داستان زندگی این شهید بزرگوار از دوران کودکی تا زمان شهادت را در 216 صفحه به رشته تحریر درآورده است.

اگر می خواهید بدانید چگونه یک جوان 20 ساله، پرشور و امیدوار به آینده ای روشن، راه کشوری غریب را در پیش گرفته و به آرزوهایش دل می دهد، اگر راز این انتخاب را دنبال کنید؛ این کتاب را حتما بخوانید.

در بخش هایی از کتاب می خوانیم:

سید مصطفی وقتی خیالش راحت شد که مادرش سر کار رفته، برگه دوم کتابش را بیرون آورد و به آقا سید گفت: رضایت نامه دوم را امضا می کنی؟ فکر کردی مامان داره میاد، نه؟ آقا سید نگاهی به چهره خندان سید مصطفی کرد و گفت: وارد دانشگاه شوید و درس بخوانید. کشور ما به افراد تحصیل کرده بیشتری نیاز دارد. جنگ الان است سیدمصطفی به چشمان آرام پدرش نگاه کرد و گفت: «شاید الان جنگ تمام نشود، شاید تغییر کند. دو سال دیگر، وقتی درسم را تمام کنم، دیگر آدم امروزی نمی شوم.»

دیدگاهتان را بنویسید