کتاب هایی که به شما احساس خوبی می دهند

کتاب هایی که به شما احساس خوبی می دهند

مردی در جستجوی معنا

دکتر ویکتور فرانکل در کتاب «مردی در جستجوی معنا» در مورد تجربیات خود از اسارت و زندگی در اردوگاه کار اجباری می نویسد. او در این کتاب سعی دارد برای خواننده توضیح دهد که چگونه توانسته این همه رنج را در سیاه ترین روزهای زندگی خود تحمل کند و در اردوگاه مرگ به زندگی ادامه دهد.

این کتاب مجموعه ای از درس های زندگی را به ما می آموزد تا بتوانیم در سخت ترین لحظات زندگی نیز در زندگی خود معنا بسازیم.

تسلیت فلسفه

آلن دوباتن در این اثر به بررسی زندگی چند فیلسوف بزرگ می پردازد و به شما می آموزد که مثلاً چگونه با ناامیدی مانند سنکا کنار بیایید. اگر عاشق هستید و در عشق شکست خورده اید، با شوپنهاور همدردی کنید یا اگر با پول دست و پنجه نرم می کنید، به اپیکور بپیوندید.

پس اگر می خواهید از مشکلات خود فرار کنید، برای خرید کتاب و مطالعه این اثر ارزشمند حتما به سایت uniketab.com مراجعه کنید.

زندگی شفابخش

نویسنده کتاب در ابتدا می گوید: امیدوارم با این موهبت جایگاه درونی خود را پیدا کنید که جایگاه عشق است. او معتقد است که رفتارها و افکار گذشته هرکس تاثیر مستقیمی بر روح و روان او دارد و اگر هرکسی بخواهد می تواند به راحتی آنها را تغییر دهد. این کتاب به بیش از 25 زبان زنده دنیا ترجمه شده است و یکی از 50 کتاب برتر در زمینه خودیاری است.

بخش ستاره

این کتاب با تصویرسازی قدرتمند خود از سه مفهوم عشق، دوستی و خودآگاهی، حس سرزندگی و قدرت را به مخاطب القا می کند. پیشتازان فضا آخرین کتاب جوجو مویس در مورد زنان است که بر اساس داستانی واقعی در جامعه‌ای عقب مانده است. اگر روحیه خوبی دارید، این کتاب می تواند تأثیر مستقیمی بر زندگی شما داشته باشد.

نگهبان وسایل گم شده

روث هوگان، نگهدارنده اشیاء گمشده، یکی از پرفروش ترین رمان های جهان است که شما را وارد دنیای جنجال می کند. قهرمان داستان مردی است که خاطرات نامزدش را از دست می دهد و از قضا نامزدش را در همان روز از دست می دهد.

او پس از تحمل روزهای سخت شروع به جمع آوری وسایل گمشده برای آرامش و بخشش می کند و برای همه داستان می نویسد. او در طول مسیر با چالش های جذابی روبرو خواهد شد که در حین خواندن، روحیه شما را تغییر می دهد.

قدرت زمان حال

این کتاب در چند مرحله به ما می آموزد که چگونه از گذشته خلاص شویم و حال را درک کنیم تا بتوانیم تصمیمات بهتری بگیریم تا در نهایت احساس بهتری داشته باشیم. کتاب قدرت حال توسط اکهارت تول، رهبر معنوی آلمانی نوشته شده است که بیشتر وقت خود را صرف بالا بردن آگاهی معنوی مردم می کند.

عروسی پرنسس

اگر می خواهید ساعت ها از نگرانی خود خلاص شوید و آرام باشید، این کتاب هیجان انگیز و متفاوت را از دست ندهید. این کتاب طعم واقعی عشق، ماجراجویی و معجزه را به ما می دهد. عروسی شاهزاده یک رمان عاشقانه فانتزی نوشته ویلیام گلدمن نویسنده آمریکایی است.

فرزندپروری مجدد

بسیاری از ما مشکلات و آسیب هایی داریم که ریشه در دوران کودکی و ناآگاهی والدینمان دارد. در چنین شرایطی کودک آسیب دیده به خود این حق را می دهد که تمام ناکامی هایش را به گردن پدر و مادرش بیندازد و خود را توجیه کند.

یانگ نویسنده این کتاب ارزشمند می گوید: حق با شماست. “تو صدمه دیده ای، همین الان عشق بورزی و ادامه بده.” اگر شما هم قربانی اشتباهات والدینتان هستید، برای بخشیدن آنها و شروع به خواندن این کتاب شروع کنید.

برای خرید کتاب مورد علاقه خود می توانید به وب سایت UniTab به نشانی مراجعه کنید uniketab.com لطفا ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید