کرمی یکی از تکواندوکاران مطرح دنیاست/ او مشوق تیم ملی کشورمان خواهد بود


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: 1401/01/13
کد خبر: 1819000

وسیم احمد گفت: حضور یوسف کرمی در تیم ملی تکواندو پاکستان دلگرمی ویژه برای تیم ملی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف کرمی، ملی پوش سابق تیم ملی تکواندو ایران برای هدایت فدراسیون تکواندو پاکستان وارد کشور شد تا هدایت تیم ملی پاکستان را در دو رقابت مهم پیش از بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگژو برعهده بگیرد.

احمد رئیس فدراسیون تکواندو پاکستان در گفت و گو با خبرگزاری رسمی پاکستان گفت: یوسف کرمی سرانجام برای هدایت تیم ملی تکواندو وارد اسلام آباد شد تا سه ماه آینده در کنار ما باشد. کرمی یکی از تکواندوکاران صاحب نام جهان است که توانسته قهرمان جهان و مدال آور المپیک شود.

وی افزود: قطعا وقتی چنین قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان می آوریم می تواند دلگرمی برای تیم ملی کشورمان باشد. لازم به ذکر است که نتیجه یک شبه به دست نمی آید. امیدوارم تیم ملی پاکستان در مسابقات پیش رو با کرمی روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

احمد در خصوص تاکتیک مربیان ایرانی گفت: بیشتر مربیان ایرانی متکی به بدنسازی و تمرینات بدنی شدید هستند و امیدوارم تیم ملی پاکستان با تمرینات بدنی کامل تمام تلاش خود را در این راه انجام دهد.

وی در پایان سخنان خود گفت: از کمیته ملی المپیک بابت استخدام مربی سرشناس برای تکواندو پاکستان کمال تشکر را دارم.

این خبرگزاری با انتشار اظهارات واسیم درباره یوسف کرمی قهرمان ارزنده تکواندو کشورمان نوشت:

«اداره کل ورزش پاکستان حقوق کرمی را پرداخت می کند و البته رفت و آمد، اسکان و تجهیزات نیز توسط فدراسیون تامین و مدیریت می شود.

یوسف کرمی نام بزرگی در تکواندو ایران و جهان است و در مسابقات مهمی مانند بازی های المپیک مدال برنز را کسب کرده است. او یک مبارز متوسط ​​قهرمان جهان است و در آسیا خوش درخشید. کرمی قبل از رفتن به پاکستان یک مربی در سطح باشگاهی در کرواسی بود.

دیدگاهتان را بنویسید