کشته شدن ضد انقلاب در دزفول دروغ محض شد/احسان خواجوی: زنده ام


ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910449

رسانه معاند امروز با انتشار عکسی از یک نوجوان دزفولی به نام احسان خواجوی مدعی شد که بر اثر اصابت چند گلوله جان خود را از دست داده است اما حقیقت آن چیست؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسانه معاند امروز با انتشار عکسی از یک نوجوان دزفولی به نام احسان خواجوی مدعی شد بر اثر اصابت چند گلوله جان باخته است.

پیگیری خبرنگار فارس نشان می دهد احسان هاجوی در جریان ناآرامی ها مورد اصابت گلوله قرار گرفته اما از بیمارستان مرخص شده و در سلامت کامل به سر می برد.

علی یار کهاوی عموی احسان حاجوی که وی را از بیمارستان ترخیص کرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: 9 مهرماه امسال احسان به همراه پدرش در حال بازگشت به خانه بود که در مسیر معترضان قرار گرفتند.

خواجوی افزود: متأسفانه وی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و احسان از ناحیه کمر مجروح شد اما اکنون سالم است و از بیمارستان مرخص شده است.

در روزهای اخیر که پروژه ترور ضد انقلاب به صورت زنجیره ای در حال انجام است، هر روز اسامی مختلفی از شهرهای ایران که توسط نیروهای امنیتی کشته شده اند به میان می آید و پس از بررسی ها مشخص می شود که این افراد یا زنده بودن یا علت مرگ برای آنها بحث دیگری است. نیکا شکرمی، اسرا پناهی، دکتر پریسا بهمنی، نگین عبدالمالکی، سارینا اسماعیل زاده، آرنیکا قائم مغی، مائده جوانفر و بسیاری دیگر نمونه هایی از این دست هستند.

بررسی عملکرد 5 رسانه ضد ایرانی و صفحات اینترنتی آنها نشان می دهد که این رسانه ها در فاصله زمانی 23 سپتامبر تا 18 آبان (46 روز) بیش از 38000 دروغ درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده اند. بر اساس رتبه بندی، گسترده ترین اخبار جعلی به نسبت حجم اخبار متعلق به بی بی سی فارسی است.

دیدگاهتان را بنویسید