کشف انباری با 70 میلیارد کالای قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک محموله مواد غذایی قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جریان فعالیت های خود از دپوی انواع مواد غذایی قاچاق در یکی از انبارهای شهر اصفهان خبر دادند و موضوع را به عهده خود قرار دادند. دستور جلسه.

وی افزود: پس از کسب اطلاعات لازم، ماموران با هماهنگی مراجع قضایی به همراه کارشناسان وزارت صنعت، معدن و تجارت و دنیای کشاورزی به محل اعزام و در تحقیقات اولیه مشخص شد انبار مذکور در سامانه یکپارچه انبارهای وزارت حراست ثبت نشده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی از محموله انواع کنسرو، چای، نوشابه، مواد شوینده و بهداشتی، دستمال کاغذی و … کشف شد. آنها 70 میلیارد ریال برآورد می کنند.

این افسر انتظامی با بیان اینکه کالاهای مذکور به دستور قضایی کشف و انبار مذکور نیز توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمب شده است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پرونده وی در سیر مراحل قانونی در دست رسیدگی است. قدرت.

هاشمی فر در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس ماده 6 دو قانون مبارزه با کالاهای قاچاق و ارز اگر شخصی انبار خود را در سامانه کل انبارها ثبت نکند و موجود بودن آن را اعلام نکند مشمول جرم قاچاق و به مجازات مقرر در این قانون محکوم می شود.



آیا این خبر مفید بود؟