کشف شهدای مدافع حرم


ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921088

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها قاسم سلیمانی از اجرای فعالیت‌ها و اکران‌های فرهنگی ویژه این ایام توسط سازمان زیباسازی خبر داد و گفت: همزمان با در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، عنصر شهدای مدافع حرم کشف می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها قاسم سلیمانی از اجرای فعالیت‌ها و اکران‌های فرهنگی ویژه به مناسبت این ایام توسط سازمان زیباسازی خبر داد و گفت: مصادف با همزمان با سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی از المان شهدای مدافع حرم رونمایی می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: این المان فلزی به شکل درخت سرو به ارتفاع 10 متر است که با 650 لوح از شهدای مدافع حرم مزین شده است. همچنین در این ایام از تندیس سردار قاسم سلیمانی نیز رونمایی خواهد شد.

به گفته وی، اکران فرهنگی ویژه و گسترده با استفاده از بخش هایی از وصیت نامه سردار سلیمانی و ارائه دو نقاشی دیواری با تصاویر این شهید بزرگوار در پایتخت از دیگر برنامه های سازمان زیباسازی شهر تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید