کلاهبرداری با سوء استفاده از خرید اکانت بازی در کهگیلویه و بویراحمد

ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793375

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد فردی را که با ترفندی برای خرید اکانت بازی آنلاین در شبکه های اجتماعی قصد فریب شهروندان را داشت، شناسایی کرد. مطلع.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز سرهنگ فیضله احمدی در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات این خبر گفت: وی اکانت بازی آنلاین من را در اختیار داشت و پس از دریافت اطلاعات اکانت بازی دیگر مسئولیتی بر عهده وی نیست بنابراین موضوع مطرح شد. دستور کار پلیس فتا استان

این افسر پلیس افزود: با توجه به مدارک ارائه شده از سوی شاکی و تحقیقات اولیه و اقدامات پلیسی انجام شده توسط کارشناسان پلیس آگاهی مشخص شد متهم با استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به ساخت حساب کاربری جعلی کرده و به شاکی پیشنهاد خرید اینترنتی کرده است. بازی ها با قیمت بالا.

احمدی گفت: کارشناسان پلیس فتا با تحقیقات عمیق پلیسی متهم را شناسایی و دستگیر و تحویل مقام قضایی دادند.

وی گفت: برای اینکه کودکان در فضای مجازی آسیب کمتری ببینند، والدین باید بر فعالیت های سایبری خود و همچنین بازی های رایانه ای که انجام می دهند کنترل کافی داشته باشند.

این افسر پلیس هشدار داد: پرداخت هرگونه وجه بابت خرید یا فروش اکانت بازی های آنلاین منوط به دریافت اکانت بازی و پرداخت حضوری است و خریدار در هنگام تحویل وجه به فروشنده رمز حساب را ارائه و تنظیمات امنیتی را انجام می دهد. برای نگه داشتن حساب در اختیار شما

رئیس پلیس فتا استان در پایان از شهروندان خواست هشدارهای پلیس را جدی گرفته و هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی را از طریق آدرس پلیس فتا به نشانی www.cybernetics.ir.To اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید