کلنگ زنی پروژه ملی مسکن اراک لغو شد

ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781892

رئیس ویزای تقاضای میدان استان مرکزی گفت: با توجه به واگذاری پروژه ملی مسکن اراک به پیمانکار غیربومی در دولت قبل و عدم شفافیت، این پروژه تا ایجاد تغییرات مدیریتی در استان لغو شد. و مدیر جدیدی منصوب شد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ با تصمیم مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی، کلنگ زنی پروژه ملی مسکن اراک موسوم به 8100 به دلیل واگذاری به پیمانکار خارجی تا تعیین مدیر جدید لغو شد. .

عزیزآبادی رئیس ویزای Man of Square استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: طبق نامه شماره 13-101-490 مورخ 1400/6/1400 به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم ورود پیمانکار خارجی (کیسون) و ضرر و زیان و گردش مالی پروژه 3000 میلیاردی برنامه اقدام ملی مسکن، لذا با فشار و تاکید استاندار مرکزی و پیگیری های مکرر معاونت عمرانی استانداری پروژه عظیم در آخرین ساعات عمر آقای آقازاده نیاز به تعمیر دارد. زمین بخوره؟! با پیگیری مجدد از طریق کارکنان دلسوز و وقت شناس جناب آقای جعفری مدیرکل محترم وزارتخانه، مهندس نوروزی مشاور وزیر بازرسی و جناب آقای دکتر علی اکبر کریمی نماینده دائم مجلس شورای اسلامی. سربازان گمنام و بویژه جناب آقای گربانی دادستان محترم انقلاب کلانشهر اراک این حفاری را به استقرار استاندار جدید در استان مرکزی موکول کردند زمینی با قراردادی شفاف، بدون ابهام و مطمئن با مسئولان دولت انقلاب وقت برای گرفتن این پروژه بزرگ 8100 واحدی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید