کمبود آب در بحران خشکسالی در سایه عدم نظارت است/ مالک و طراح اسکای مال باید پاسخگو باشد


ساعت: 20:21
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1882021

استخراج غیر مجاز معدن عامل هدر رفت آب های سطحی در پروژه اسکای مال;

با وجود بحران کم آبی در شهر همدان، روزهاست که حجم عظیمی از آب های زیرزمینی در جریان ساخت و ساز پروژه اسکای مال در خیابان ها مانده است و با وجود مراجعه شهروندان به سامانه های نظارتی شهرداری، هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است. انجام نشده

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; روند ساخت پروژه ساخت و ساز اسکای مال همدان در پیچ زندان که موافقان و مخالفان زیادی دارد، بیش از یک سال است که تقریباً متوقف شده و شواهدی از ساخت و ساز و


در حال انجامما در آن نیستیم.


پروژه مذکور این روزها و در حالی که شهر همدان از کم آبی شدید رنج می برد بار دیگر در حاشیه قرار گرفته است..


به دلیل خشکسالی شاهد وضعیتی هستیم که آب برخی از مناطق شهر ساعت ها قطع شده است اما با گذشت بیش از یک ماه از این پروژه بزرگ همچنان حجم زیادی از آب زیرزمینی به فاضلاب سرازیر می شود.


شهری و متروک است.


ناگفته نماند که گودبرداری این پروژه نیز مشکلات زیادی دارد و به گفته کارشناسان شاهد گودبرداری بیش از حد مجاز در روند ساخت اسکای مال هستیم..


در همین راستا یک کارشناس حوزه لوله کشی در گفتگو با خبرنگار عصرمدان; وی گفت: هدر رفت آب در پروژه اسکای مال مربوط به آبرسانی شهر نیست و گزارشی مبنی بر خسارت در این منطقه دریافت نکرده ایم، بنابراین از طریق


در حوزه کاری ما گنجانده نشده است.


وحید علی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ وی گفت: پس از هدر رفت آب در پروژه اسکای مال، دو نفر از کارشناسان از منطقه بازدید کردند و مشخص شد که این آب به قنات متصل نیست.


وی افزود: به گفته کارشناسان در این منطقه از شهر قنات نداریم و از آنجایی که ملک خصوصی است مسئولیت آن باید بر عهده طراح و مشاور پروژه باشد..


به گزارش عصر همدان، در بحران شدید کم آبی کنونی در شهرستان همدان مردم منتظر پاسخ صاحب پروژه و مشاور در این زمینه و همچنین اقدامات نظارتی مسئولان مربوطه هستند..


همچنین این رسانه عمومی بر اساس رسالت ذاتی خود برای رفع دغدغه های شهروندان، پیگیری های لازم را تا رفع مشکل ادامه خواهد داد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید