کمبود روغن خوراکی تا هفته آینده برطرف می شود


ساعت: 21:55
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835971

خیر اندیش گفت: در حال حاضر کل کشور از کمبود شدید نفت رنج می برد، اما وزارت جهاد کشاورزی 70 هزار تن سهمیه جدید روغن به تمام کارخانه های سراسر کشور داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار کرمان موضوع کمبود نفت در استان بررسی شد.



خیر اندیش رئیس جهاد کشاورزی استان کرمان درباره وضعیت نفت در استان کرمان گفت: سهمیه استان کرمان به طور کلی نسبت به جمعیت پایین است و در جلسات قبلی نیز اشاره کردیم که با کمبود نفت مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر کل کشور با کمبود جدی نفت مواجه است و وزارت جهاد 70 هزار تن سهمیه جدید نفت به تمام کارخانه های سراسر کشور داده است.

مو اندیش تاکید کرد: 4000 تن روغن به کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان داده شده است که در حال حاضر در حال سوخت گیری هستیم و به زودی بر بحران کمبود روغن غلبه خواهیم کرد.

خیر اندیش مدعی است: مقدار 1090 تن روغن روباز نیز در انبارهای پلیس اشتان موجود است که به دلیل نشتی و آسیب دیدگی محصول از سوی جهاد کشاورزی شمال و جنوب مجاز به توزیع است.

وی به محموله کشف و ضبط شده اشاره کرد و گفت: در صورتی که ماموران محموله و آلایندگی کمک هایی مانند قاچاق نفت انجام دهند، جهاد کشاورزی وجوه نفت کشف شده و توزیع شده را به صاحبان آن برمی گرداند در غیر این صورت بازار استان را تنظیم می کند. توسط مراکز تعاون روستایی و غیره منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید