کمتر از 5 دقیقه شعله اجاق گاز آشپزخونه رو دو برابر کن!



شعله اجاق گاز / افزایش شعله اجاق گاز

انباشته شدن چربی، ذرات غذا و گرد و غبار به مرور زمان می‌تواند باعث کاهش شعله اجاق گاز شود. در ادامه با آسان ترین ترفند افزایش شعله اجاق گاز همراه ما باشید.

کمتر از 5 دقیقه شعله اجاق گاز آشپزخونه رو دو برابر کن!



یکی از مشکلات متداولی که ممکن است در هر آشپزخانه‌ای به وجود آید کاهش شعله اجاق گاز است. از آنجایی که اجاق گاز یکی از پرکاربردترین وسایل در آشپزخانه است که در طول روز چندین بار مورد استفاده قرار می‌گیرد، شعله جان‌دار و آبی رنگ انگیزه‌ای برای یک آشپزی لذت بخش می‌باشد. به این ترتیب در صورتی که با کاهش شعله اجاق گاز مواجه شدید ما این ترفند خانگی رو به برای افزایش شعله اجاق گاز به شما پیشنهاد می کنیم.

 

آسان ترین ترفند افزایش شعله اجاق گاز با چند وسیله ساده

مرحله اول) تمیز کردن زیر سرشعله های اجاق گاز

سرشعله های اجاق گاز

معمولا سر شعله‌های گاز پس از مدتی استفاده دچار لکه‌های ناشی از روغن می‌شوند و از آنجا که این لکه‌ها در اثر حرارت می‌سوزند، به سختی پاک می‌شوند برای تمیز کردن زیر سرشعله های اجاق گاز فقط کافیه مقداری خمیر دندون و یک قاشق بیکینگ پودر و سرکه باهم مخلوط کنی و به اون قسمت ها بزنی، چند دقیقه این ترکیب روی آن بماند و سپس با یک فرچه سیمی یا مسواک غیر قابل استفاده خوب تمیزش کن، می بینی که چقدر خوب تمیزمیشه و برق میفته.

مرحله دوم) زیاد کردن شعله اجاق گاز

شعله اجاق گاز

حالا برای زیاد شدن شعله های اجاق گاز از یک سوزن استفاده کن. یک سوزن به قسمت ژیگلور بزن. با این کار شعله اجاق گاز چند برابر میشه و به راحتی می توانید سرعت آشپزی خودتون رو بالا ببرید.




آیا این خبر مفید بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.


پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.


پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید