کمک سرانه بیش از یک میلیون تومانی به کمیته امداد زنجان

ساعت: 19:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800117

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سرانه کمک به هر یک از حامیان در استان زنجان بالغ بر یک میلیون تن است در حالی که این میزان در برخی استان ها بین 120 تا 130 هزار تن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مرتضی بختیاری امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:

وی با بیان اینکه درآمد کمیته مددکاری استان در سال گذشته از محل کمک های خیرین و نیکوکاران این استان 142 میلیارد و 251 میلیون تن بوده است، خاطرنشان کرد: این میزان در 9 ماهه امسال به 144 میلیارد و 470 میلیون تن رسیده است. تورم و مشکلات اقتصادی تومان رسید.

بختیاری با بیان اینکه پیش بینی می شود این میزان تا پایان سال جاری به 200 میلیارد تن برسد، افزود: واقعا باید از مردم خوب استان زنجان برای این کمک تشکر کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: نابسامانی های اقتصادی تورم را چند برابر کرده است اما مردم نیکوکار و نیکوکار نسبت به نیازمندان و محرومان بسیار مهربان هستند.

وی با اشاره به پوشش یک هزار و 200 یتیم، 3 هزار و 347 محسنی و 23 هزار و 395 خانوار در کمیته امداد استان زنجان، گفت: بین 120 تا 130 هزار تن است.

بختیاری با اشاره به دیدار خود با تولیت حرم امام خمینی (ره) در اواخر سال 1398 خاطرنشان کرد: حاج سید احمد خمینی که در آن زمان تولیت حرم بود اجازه نداد و اعتراض کرد. .

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: گفتند خودشان از کمیته امداد خواسته اند دفتری در حرم امام خمینی (ره) راه اندازی کنند که نشان از توجه امام به محرومان، مستمندان و کمک به نیازمندان دارد.

وی با بیان اینکه مردم در سراسر کشور با وجود مشکلات اقتصادی کار بزرگی برای کمک به نیازمندان انجام داده اند، افزود: این افراد با هیچ قلم و زبانی قابل قضاوت نیستند.

بختیاری با اشاره به راه اندازی پرداخت های خیریه با استفاده از کد QR گفت: این روش پرداخت خیریه پس از شیوع ویروس رسوایی کرونا راه اندازی شد و امکان پرداخت صدقه در هر زمان و مکان را فراهم می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید