کمیته انتخاب مردان کاراته قهرمانی آسیا به دنبال قهرمانی بانوان / تلاش برای برنز است

زمان: 5:15 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793951

در پایان رقابت های کمیته های تیمی مردان و زنان، طلا و برنز در انتظار ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2021 در تمامی رده های سنی (جوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار می شود. ایران در رقابت های این تیم منتظر مدال طلا و برنز است.

تیم مردان با دو پیروزی مقابل اردن و چین تایپه راهی فینال شد.

تیم کمیته بانوان با یک پیروزی و یک شکست راهی دیدار رده بندی شد تا فردا برای کسب مدال برنز تلاش کند.

تیم ملی فردا برای کسب مدال های طلا و برنز هیات انتخابی به تاتامی می رود. پیش از این پنج فینالیست ایرانی در کمیسیون های انفرادی و تیمی مشخص شده بودند که فردا نیز به مصاف حریفان خود می روند.

* کمیته انتخاب مردان؛

در دور اول هدابسی 9 بر 4، بابان 3 بر 2 پیروز شد و سجاد گنج زاده 3 بر صفر حریف خود را شکست داد تا ایران 3 بر صفر اردن را شکست دهد.

مهدی هدبهسی در دور دوم رقبای خود را با نتیجه 4 بر صفر، مهدی عاشوری 5 بر 4 و صالح اباذری را 8 بر صفر شکست داد تا تیم ایران با برتری 3 بر صفر چین تایپه به فینال راه یابد.

* کمیته انتخاب بانوان؛

در دور اول این رقابت ها تیم های فاطمه سعادتی با نتیجه 7 بر 2 و معصومه محسنیان با نتیجه 7 بر صفر مقابل حریفان پیروز شدند تا تیم ایران با برتری 2 بر صفر به دور بعد صعود کند. .

در دور دوم مبینا حیدری با نتیجه یک بر صفر و رزیتا علیپور با نتیجه 4 بر یک شکست خوردند تا تیم ایران با نتیجه 2 بر صفر مغلوب ویتنام شود. با این نتیجه تیم ایران باید فردا برای کسب مدال برنز تلاش کند.

کاروان تیم های ملی کاراته ایران با عنوان عزم و ایمان در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ شرکت می کند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2021 در تمامی رده های سنی (جوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در کاتا و کمیته ها از 17 تا 1 آذرماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید