کمیسیون آموزش ابعاد قانون ارزشیابی معلمان را تشریح کرد

کمیسیون آموزش ابعاد قانون ارزشیابی معلمان را تشریح کرد

شیوا قاسمی پور در تشریح برنامه شب گذشته کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در سفر به استان کردستان گفت: در ادامه برنامه های شب گذشته کمیسیون آموزش، اعضای این کمیسیون جلسه مشترکی با مدیران آموزش و پرورش استان و در این جلسه موضوعاتی از قبیل نحوه مدیریت آموزش و پرورش، سیاست های کلان این وزارتخانه بزرگ با بیش از یک میلیون معلم و 13 میلیون دانش آموز مطرح شد و همچنین در مورد نحوه برگزاری کنکور بحث و تبادل نظر شد. بومی سازی و کمبود نیروی انسانی در روستاها مورد بحث قرار گرفت.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه استان کردستان در حال حاضر با کمبود 1000 نیرو در حوزه نیروی خدماتی مواجه است افزود: در این جلسه با توجه به لزوم توجه به نوسازی، بازسازی و حراست مدارس نکاتی از سوی مدیران آموزش و پرورش و آموزش و پرورش استان ذکر شد و سپس اعضای کمیته نیز برنامه ها و اقدامات انجام شده در جهت رفع نیازها از جمله تخصیص اعتبار مناسب در بودجه در این خصوص را بیان کردند. بازسازی و ایمن سازی مدارس

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به تصویب قانون ارزشیابی معلمان پس از سال ها، ابعاد این قانون را برای مدیران و معلمان آموزش و پرورش استان ها و همچنین اقدامات انجام شده تشریح کردند. گرفته شده در دو سال اخیر در کمیسیون آموزش در حوزه آموزش برای ارتقای جایگاه معلمان و حوزه آموزش توضیح داده شد.

عضو هیئت مدیره کمیسیون آموزش ادامه داد: همچنین اقداماتی از جمله تقویت سازمان آموزش و پرورش کشور و شفاف سازی قانون جهش بهره وری دانش بنیان برای مدیران آموزش و پرورش استان کردستان انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید