کنتورهای هوشمند حجمی در جهت مدیریت مصرف آبهای زیرزمینی طراحی و تولید شده است

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فناوری و فناوری بازاریابی با شعار پژوهش، محرک رشد و مهار تورم در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد. 《علی گودرزی》 تولید کننده نمونه فعال در صنعت آب کشور به تشریح فعالیت های شرکت خود پرداخت و گفت: فعالیت ما در این صنعت از سال ۱۳۷۳ در کشور آغاز شد و با گذشت زمان و تنوع محصولات با استفاده از دانش امروز ما ما در زمینه طراحی و ساخت ابزار مهندسی آب فعال هستیم.

رئیس هیئت مدیره بنیاد مهندسی ابر توزین که از اعضای اندیشکده استان البرز و از کارشناسان درمانگاه بسیج مهندسین صنعت و معدن امام حسن میتبی (ع) استان البرز است، خاطرنشان کرد: بحران آب در کشور و افزود: در حال حاضر بحران آب در کشور بسیار جدی است، نیاز به کنترل جدی بر استفاده از آب های زیرزمینی در کشور وجود دارد و یکی از ابزارهای لازم در این زمینه، هوشمندسازی آب حجمی است. کنتورها بر اساس نیاز کشور و مشخصات ارائه شده توسط شرکت مادر جهت مدیریت تخصصی منابع آب ایران و وزارت نیرو در این شرکت طراحی و ساخته شده و مورد تایید مدیریت و وزارت نیرو می باشد.

وی خاطرنشان کرد: کنتورهای هوشمند ما در اکثر استان های کشور نصب شده و اطلاعات ارسالی این کنتورها از طریق وب اپلیکیشن در اختیار کارشناسان شرکت های آب منطقه ای و مسائل آب قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: این بنیاد اطلاعاتی به مدیران کمک می کند. و کارشناسان کشور بتوانند با تعریف و تعیین برنامه دقیق مدیریت مصرف آب زیرزمینی به الگوی مصرف خاصی بر اساس اقلیم هر منطقه دست یابند.

گودرزی بیان کرد: برای رهایی کشور از واردات و جلوگیری از نشت ارز، تلاش کرده ایم محصولات تولیدی خود را به روز کنیم و این محصولات می توانند به عنوان ولوم سنج دیجیتال با دقت اندازه گیری بالا و قابلیت خواندن از راه دور مورد استفاده قرار گیرند.وی درباره فناوری LORA و انواع فلومترهای الکترومغناطیسی و اولتراسونیک در اندازه های مختلف.

این فناور و پژوهشگر گفت: تولیدات ما در اکثر پروژه ها و طرح های مهم آبرسانی کشور مورد استفاده قرار گرفته است که می توان به پروژه گرمسیری مربوط به قرارگاه خاتم الانبیاء، پروژه ملی دشت سیستان، دشت عباس، دشت سیستان و … جهاد سیستان، پروژه تجهیز چاه آب زیرزمینی استان هرمزگان نشان داد.

وی افزود: در حال حاضر در حال ساخت مجتمع جدیدی در منطقه ویژه فرودگاه پیام در استان البرز هستیم و در نظر داریم در آینده نزدیک محصولات خود را مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا صادر کنیم.

وی به خدمات پس از فروش محصولات اشاره کرد و گفت: تمامی محصولات تولیدی ابر توزین دارای سه سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد و با توجه به نمایندگی هایی که در سراسر کشور داریم این خدمات قابل انجام است. ارائه شده است.

این سازنده کنتور هوشمند نمایشگاه امسال را خوب دانست و گفت: مجموعه ما در پارک علم و فناوری البرز عضویت دارد و نمایشگاه خوبی بود تا شرکت های فناور بتوانند محصولات خود را ارائه دهند که مورد بازدید مسئولان نیز قرار گرفت.

وی به تولید مجموعه دیگری از کنتورهای آب برای مصارف خانگی اشاره کرد و گفت: با توجه به هزینه بالای تولید آب شرب برای شرکت های آبفای کشور و همچنین کمبود آب و تشویق مردم به صرفه جویی در مصرف آب، این شرکت طراحی و ساخت محصولی جدید به نام سیستم مدیریت مصرف هوشمند خانوار که برای استفاده در ساختمان های مسکونی آماده شده و می تواند میزان مصرف آب در واحدهای آپارتمانی را مدیریت کند و قابلیت محاسبه و ثبت میزان مصرف به صورت جداگانه برای هر واحد را دارد. . و از طریق پلتفرم GPRS به سایت پشتیبانی ارسال کنید.

گدرزی در پایان خطاب به مسئولان مربوطه گفت: درخواست ما از مسئولان این است که از شرکت های فناور حمایت کنند تا شرکت ها ترغیب شوند تا محصولات جدیدتر با تکنولوژی روز تولید کنند و به کشور خود خدمت کنند.