کنفرانس هایی مانند مجمع عمومی خبرگزاری های آسیایی عملیات تهاجمی هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نشست اخیر مجمع عمومی خبرگزاری آسیا و اقیانوسیه که در تهران برگزار شد، گفت: الحمدلله نزدیک به 50 خبرگزاری معتبر از کشورهای مهم آسیا و اقیانوسیه از جمله روسیه حضور داریم. ، چین، ژاپن، کره جنوبی و کشورهای منطقه خود را دیدیم.

وی افزود: در این جلسه مسائل خوبی مطرح شد و آقای رئیس جمهور فرصت دادند و گفت و گو انجام شد. فکر می کنم ابتکار خوبی بود و جا دارد از همکارانم در خبرگزاری ایرنا و سایر همکاران رسانه ای کشور که زحمت تحقق و پوشش این مراسم را کشیدند تشکر کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این همایش قطعا تاثیرات مثبتی خواهد داشت، تصریح کرد: ما در فضای تروریسم رسانه ای توسط دشمنان خود اینجا هستیم و این نشست ها و برنامه ها به رساندن پیام ما به دنیا کمک می کند. این توهین است.

اسماعیلی ادامه داد: هفته قبل از برگزاری این مراسم برای شرکت در دوازدهمین نشست وزرای اطلاع رسانی سازمان کشورهای اسلامی در ترکیه بودم و در آنجا در سخنرانی خود و در دیدارهای دوجانبه ای که با همکارانم داشتم بر این موضوع تاکید کردم. بله، ما کشورهایی که در این فضای رسانه ای هستیم، به ویژه کشورهای اسلامی، باید همگرایی خود را افزایش دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های دیگری را در این زمینه دنبال می کنیم که انشالله مورد توجه و نظر عموم مردم قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید