سرکوب سپر پدافند هوایی دشمن با جنگ الکترونیک تهاجمی / اجرای عملیات موشکی و پهپادی گسترده

ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794530

سخنگوی تدریس مشترک پیامبر اعظم (ص) 17 سپاه جزئیات این آموزش را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه و سخنگوی رزمایش مشترک هفدهم پیامبر (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره این رزمایش گفت: این رزمایش در جنگ های هیبریدی در حال انجام است.

وی با اشاره به دیگر ویژگی های رزمایش پیامبر(17) گفت: همزمانی، تداوم، انطباق و درهم تنیدگی طیف های مختلف جنگ (نرم، نیمه سخت و سخت) از ویژگی های اصلی این رزمایش است.

سردار نیلفروشان ادامه داد: در این رزمایش آموزش بازی رزمی و قرارگاه فرماندهی به پایین ترین سطح، انتقال همزمان حوادث از صحنه های عملیات به مرکز فرماندهی در شرایط مساعد انجام می شود.

سخنگوی دکترین هفدهم پیامبر اعظم (ص) گفت: با موفقیت به پایان رسید.

وی با اشاره به اقدامات سازمان سایبری الکترونیک سپاه در این رزمایش گفت: سازمان سایبری الکترونیک سپاه با انجام عملیات جنگ الکترونیک تهاجمی علیه سامانه های پدافندی دشمن توانست سپر پدافند هوایی دشمن را سرکوب کند. بیمه شود.

معاون عملیات سپاه در ادامه بیان کرد: عملیات موشکی بالستیک علیه کشتی ها و تجهیزات دشمن در مناطق مختلف رزمایش در حال انجام است. علاوه بر این، نیروی زمینی سپاه در عملیات ویژه برای نفوذ به سطوح استراتژیک در این رزمایش آموزش دیدند.

وی گفت: آموزش عملیات پدافندی و آفندی در دریا، آموزش پدافند قوی در سواحل و جزایر خلیج فارس، انجام عملیات پدافند ثابت، متحرک و ضد هالیبرن، آموزش رزمی گسترده در شب از دیگر برنامه های رزمایش پیامبر اعظم است. برنامه. (عج) 17».

سخنگوی رزمایش هفدهم پیامبر اعظم(ص) عملیات گسترده پهپاد در حمایت از نیروهای عملیاتی را از محورهای مهم این رزمایش عنوان کرد و گفت: نیروهای شرکت کننده در این رزمایش نیز مشغول به کار هستند.

سردار نیلفروشان تاکید کرد: این رزمایش در مناطق نیمه سخت و نرم نیز در حال برگزاری است که گزارش آن متعاقبا ارائه خواهد شد.

وی افزود: عملیات ضد تروریستی در مناطق عملیاتی مرزی، رزمایش ضد تروریستی در اعماق کشور، رزمایش تقویت حفاظت از مراکز حساس و حیاتی کشور، بازرسی و خنثی سازی بمب انجام می شود. اجرا شود.»

سردار نیلفروشان تاکید کرد: پیام این دکترین به دشمنان ایران؛ قدرت، امنیت و بازدارندگی فعال و هوشمند است و نشان از عزم سپاه پاسداران در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ منافع ملی برای دوستان و همسایگان، صلح، دوستی و صلح برای همسایگان است.

معاون عملیات سپاه در پایان تاکید کرد: اصولاً عامل بازدارنده حفظ امنیت و ثبات در منطقه منطق دفاعی ماست.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید