کودتای سرخوش سراب عمامه ها را از بین برد!/روحانیت در اینجا محبوب شد+عکس


ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912073

براندازان از سراب عمامه هایی که فضای مجازی تجلیل می کند لذت می برند، غافل از اینکه روحانیت در اینجا محبوب است و این سر است که این عمامه ها را بر سر می گذارد و سیل در مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; این روزها گرداب فضای مجازی و نداشتن سواد رسانه ای باعث شده که عده ای در اقلیت توهم بزرگی داشته باشند و ژست نمایندگان ایران را گرفته باشند. عده ای که برای رفتارهای ریاکارانه و حیوانی خود فقط به کلمات زیبای آزادی و انسانیت فکر می کنند.

آنها این آزادی را نمی دانند. فحاشی و توهین ناپسند به والدین، برادران و خواهران در این دنیا جایز نیست. قلب آنها در تسخیر پول پرستان آل سعود و حامیان تروریست آنها، اسرائیل و آمریکای کودک کش است..
اینها از عمامه می گویند، خدا می داند چقدر پول گرفته اند، در حالی که عموم مردم ما از سر این عمامه ها صحبت می کنند، روحانیت مظلومی که در مواقع نیاز و در زمان قدرت نمایی به فکر فقرا هستند. زلزله زدگان را از زیر خانه های فروریخته بیرون می آورند و در دوران جهاد با بیل به دست در روستاهای محروم ظاهر می شوند تا دل را شاد کنند و بچه ها را آرام کنند..
اما اینجا در تویسرکان مردم به خصوص طلاب با روحانیت آشنا هستند. اینجا امام جمعه شهر از حضور در روستاهایی مثل سیدشهاب تا مدرسه رفتن در بین مردم است. حتی امام جماعت تویسرکان هم با دانش آموزان ورزش پینگ است او پینگ پنگ بازی می کند.

براندازان از عمامه های برخی فریب خوردگان لذت می برند، چنین رفتاری خیالی باطل و سرابی بیش نیست که فضای مجازی بر آن افزوده می شود و یک کلمه فقط یک کلمه است. روحانیت در اینجا محبوب است.


908b2108 16b3 42de 8bab 4d52701a0bef خبر خاکستری6d9fbabe 13e2 4ee1 a29b cc993cd7f0fe خبر خاکستری
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید