کیهان، روزنامه حامی دولت: مردم دلیل گرانی را می دانند; یارانه هم می گیرند

کیهان، روزنامه حامی دولت: مردم دلیل گرانی را می دانند;  یارانه هم می گیرند

روز جدید کیهان با اشاره به افزایش قیمت در ماه های اخیر نوشت: تفاوت این افزایش قیمت با افزایش قیمت در دوره قبل این است که اکنون مردم دلایل این افزایش ها را می دانند، یارانه مناسبی دریافت کرده اند و در عین حال انتظار دارند. چشم به راه آینده اقتصاد کشور است.

کیهان با اشاره به افزایش قیمت ها در ماه های اخیر نوشت: وقتی دولت سیزدهم تلاش می کند نظام یارانه ای کشور را اصلاح کند، هم خود و هم مردم باید هزینه این اصلاحات را بپردازند.

در واقع افزایش قیمت ها محرک این اصلاحات اقتصادی است که نمی توان از آن اجتناب کرد، اما علاوه بر این، رئیس دولت تاکید دارد که دلیل گرانی هر محصول را برای مردم توضیح دهد.

آیا می توان گرانی های این روزها را انکار کرد؟ کافی است یک ماشین حساب بگیرید و به اعداد و ارقام موجود در سایت بانک مرکزی یا مرکز آمار مراجعه کنید. با یک محاسبه ساده به راحتی می توان به نرخ تورم کالاها پی برد. مردم حق دارند از گرانی ها شکایت کنند اما تفاوت این گرانی با افزایش قیمت ها در دوره قبل در این است که حالا مردم دلایل این گرانی ها را می دانند، یارانه مربوطه را دریافت کرده اند و در عین حال هستند. چشم به راه آینده اقتصاد کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید