کیهان: دفاع از مرجعیت با گروه خونی شما همخوانی ندارد!

کیهان: دفاع از مرجعیت با گروه خونی شما همخوانی ندارد!

روز جدید این روزها سخنان آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار آقای کلیباف با ایشان به موضوعی پرتنش تبدیل شده است. آیت الله صافی در این دیدار گفت: توصیه حقیر این است که با همه کشورهای دنیا با عزت و قدرت ارتباط داشته باشیم. عصبانی شدن با بسیاری از کشورها درست نیست و به ضرر مردم عزیزمان است. شما باید با عقلانیت و تعامل سازنده حقوق ملت را احقاق کنید
حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت:

این روزها سخنان آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار آقای کلیباف با ایشان به موضوعی پرتنش تبدیل شده است. آیت الله صافی در این دیدار گفت: توصیه حقیر این است که با همه کشورهای دنیا با عزت و قدرت ارتباط داشته باشیم. عصبانی شدن با بسیاری از کشورها درست نیست و به ضرر مردم عزیزمان است. شما باید با عقلانیت و تعامل سازنده حقوق ملت را احقاق کنید… امروز یکی از راه های اصلاح امور، ارتباط با دنیا با حفظ مصالح کشور و عزتمندانه است و بسیاری از مشکلات حل می شود. “

آیت الله صافی آگاه است که ابزار مخالفت با جمهوری اسلامی ایران توسط دشمنان تابوی اسلام و انقلاب برپا شده و با خباثت و باج خواهی ادامه می یابد. دشمنان ایران اسلامی بارها به صراحت اعلام کرده اند که تنها در صورت تسلیم کامل و کامل در برابر جمهوری اسلامی ایران و تسلیم کشورشان از دشمنی با ایران اسلامی دست می کشند. بنابراین به یقین می توان گفت که آیت الله صافی که عمر خود را در راه خدمت به اسلام گذرانده است، هرگز نمی تواند با واگذاری کشور به دست دشمنان اسلام و مردم مسلمان این مرز و بوم، آن را ضروری می داند.

تار عنکبوت دشمن که متأسفانه در داخل کشور رشته هایی به هم گره خورده است و نتانیاهو آن را «بزرگترین سرمایه اسرائیل» نامید، بلافاصله پس از سخنان و اعتراضات آیت الله صافی، مسئولیت شبکه داخلی را بر عهده گرفت. قطع رابطه با آمریکا و گاه کنار گذاشتن مخالفان و مقابله با رژیم صهیونیستی را در نظر داشتند! یعنی باقی مانده آرزوهای زمینی و آثار درونی خود را به آیت الله صافی نسبت دادند! و حقیقت را نباید نادیده گرفت و با عذرخواهی آیت الله صافی باید گفت که متأسفانه سخنان نادرست ایشان در سوء استفاده از طیف بی تأثیر نبوده است. اما حوزه آیت الله صافی و سوابق ایشان دور از این تهمت بوده و هست.

برای معرفی هویت واقعی جریان گمنامی که این روزها از بیانات آیت الله صافی سوء استفاده کرده و در مقابل دفاع از قدرت سنگ اندازی کرده اند، لازم است به چند نمونه از مواضع صریح اشاره کنیم. که او از راه می رسد و می تواند چهره واقعی این شرور سیاسی را آشکار کند. خواندن!

نگاهی به مواضع و نظرات برجسته علنی این جنبش وست کاسلی ها به خوبی نشان می دهد که آنها مدعی اند نگران اقتدار هستند! این یک دروغ شاخدار و در تضاد کامل با هویت این طیف مسری و میهن پرست است و این گفته قبل از اینکه تعجب آور باشد مضحک و مضحک است!

اکنون وقت آن است که از جریان آلوده و کثیفی که نه تنها کمترین ارادتی به مرجعیت ندارد، بلکه دشمنی شدیدی نیز با این مرکز دارد، بپرسیم که چرا و با چه انگیزه ای به صحنه آمد و سنگ تمام گذاشت. دفاع از اقتدار ضرب و شتم ؟!

دیدگاهتان را بنویسید