کی روش: قطر را به سطح تیم های بزرگ خواهیم رساند

کی روش در ابتدای صحبت های خود گفت: برای این مرحله جدید از زندگی ورزشی و مربیگری ام با تیم ملی قطر خوشحالم. امیدوارم شانس به من کمک کند تا بفهمم در تیم ملی قطر چه توانایی هایی دارم و در این ورزش چه آموخته ام.

وی ادامه داد: اولین هدفم دیدار با تیم های بزرگ دنیا در تمامی رقابت ها از نظر فنی برای رسیدن به سطح آنها و نشان دادن فوتبال قطر آنگونه که شایسته است و برای عزت فوتبال و کشور قطر میزبان جام است. همه کاره بود، برای محافظت.

وی گفت: به نظر من بهترین نسخه جام جهانی تاریخ را در قطر دیدیم. میزبانی این کشور از جام جهانی بسیار خوب و فوق العاده بود و حالا باید خود را برای مسابقات کونکاکاف آماده کنیم، جایی که باید با تیم ملی مکزیک بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی قطر همچنین گفت: در گروه ما مکزیک مهم ترین و بزرگترین تیم است و یکی از بهترین تیم های فوتبال جهان محسوب می شود و باید با این تیم بازی کنیم.

وی ادامه داد: امروز خیلی تعجب کردم چون در استادیوم سوفی لس آنجلس هستم. ورزشگاهی که قطعا در روز بازی ما با مکزیک مملو از هواداران حریف خواهد بود. هواداران دوستانه و خوب فوتبال مکزیکی.

کیروس در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید در این دیدار تیمی خواهیم بود که هر آنچه از دستمان برمی آید و هر چیزی که داریم را نشان می دهیم تا در مقابل هواداران پرشور مکزیک نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید