گام برداشتن در مسیر انقلاب اسلامی عامل اصلی جلوگیری از ناآرامی است


ساعت: 21:10
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920904

حسینی کیا گفت: شناخت مسیر انقلاب اسلامی عامل اصلی مصونیت از اغتشاشات است و اگر مردم در مسیر انقلاب اسلامی ترسیم شده توسط ائمه انقلاب گام بردارند بر آشوب هایی که در آینده ظهور خواهد کرد نیز فائق خواهند آمد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسینی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر در گفتگو با تهران پرس با اشاره به نقش کلیدی رهبر معظم انقلاب در هدایت جامعه و حضور دوراندیشانه مردم در سرکوب اغتشاشات سال 88 گفت: و تدبیر ویژه و برنامه ریزی خوب توانست جامعه را از بحران و آشفتگی هایی که به وجود آمده بود بدون امتیاز دادن به شورشیان عبور دهد.

حسینی کیا با بیان اینکه مردم ستون فقرات رهبری هستند، افزود: وقتی مردم با قدرت وارد صحنه شوند طوفان این مشت کوچک تهاجمی که به جامعه آمده نیز برچیده می شود.

وی تاکید کرد: در روز نهم دی ماه; مردم که نماد بصیرت و آگاهی بودند فهمیدند که توطئه دشمن جدی است به مقابله با رهبری پرداختند و به تنهایی و بدون اینکه منتظر اجازه باشند به خیابان رفتند و عرایض همه توطئه گران را جمع کردند.

این نماینده مجلس با اشاره به رویکرد رسانه های داخلی در ایام فتنه سال 88 گفت: برخی از رسانه های داخلی در ایام فتنه گریه به آسیاب دشمن دادند اما برخی رسانه ها همچنان روشنگری و مدارا کردند. بدبختی و بد اخلاقی دیگران

دیدگاهتان را بنویسید