گام بلندی برای صعود به جام جهانی برداشته ایم/ تیم ملی ایران ذهنیت بالایی دارد

زمان: 18:32
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783509

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: انتظار داشتیم شرایط زمین بهتر باشد اما شرایط مساعد نبود اما باز هم خیلی خوب بازی کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد نورالهی هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی لبنان و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین گفت: بازی بسیار سختی بود و زمین چندان مناسب نبود. برای فوتبال، اما بچه ها خیلی خوب بازی کردند. در نیمه اول موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و متأسفانه یک توپ غیرعادی به ثمر رساندیم، اما توانستیم خیلی خوب به بازی برگردیم. این نشان دهنده ذهنیت عالی تیم ملی ایران است.

او گفت: بسیار خوشحالم که قدم بزرگی به سوی جام جهانی 2022 برداشتم. این دیدار برای ما بسیار مهم بود و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و خیلی به جام جهانی نزدیک شویم.

نوراللهی با بیان اینکه ایران در دو روز گذشته در زمین چمن مصنوعی تمرین کرده بود و کیفیت زمین امروز در ورزشگاه خوب نبود، گفت: چمن مصنوعی که تمرین کردیم وضعیت خوبی نداشت و در دو روز اخیر نتوانستیم خوب تمرین کنیم. روزها. وی ادامه داد: امروز انتظار داشتیم شرایط زمین بهتر باشد اما شرایط مساعد نبود اما باز هم خیلی خوب بازی کردیم نتیجه خیلی خوبی گرفتیم اما شرایط زمین خیلی خوب نبود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید