گاهی بین زبان اصلی و ترجمه تفاوت وجود دارد; ایده من فصل گذشته متفاوت بود


ساعت: 18:19
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894423

من در موقعیتی نیستم که بگویم کی روش چه زمانی برمی گردد

سرمربی استقلال گفت: گاهی بین زبان اصلی و ترجمه تفاوت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در مورد مراسم افتتاحیه جام جهانی گفت: “عالی و سازماندهی شده بود.” افراد مهمی از دنیای فوتبال در این مراسم حضور داشتند. حضور در این مراسم باعث افتخار بود و تشکر از دعوت شما به این مراسم.

وی درباره اینکه این روزها صحبت از بازگشت کی روش به تیم ملی و محرومیت اسکوچیچ زیاد است، گفت: فکر می کنم کی روش قبلا خیلی خوب کار می کرد، اسکوچیچ هم در حال حاضر عملکرد خوبی داشته است. هر دو مربی خوبی هستند. من در موقعیتی نیستم که در مورد آن صحبت کنم. فکر می کنم دراگان هم خوب کار می کند و شایسته حضور در مسابقات جهانی است.

سرمربی استقلال درباره تساوی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: در مسیر درستی هستیم. بازی خیلی سخت اما خوب بود. بازی در گرمای 40 درجه خیلی سخت بود. تا قهرمانی راه زیادی در پیش داریم و همه کار می کنیم. نتایج بسیار نزدیک است. بازی های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و نبردهای زیادی در پیش داریم.

ساپینتو درباره واکنش ها به اظهار نظرش درباره مقایسه استقلال امسال با پارسال گفت: گاهی ترجمه با زبان مادری متفاوت است. وقتی به اینجا رسیدم، گفتم مربی و تیم قبلی کار بزرگی کردند. من این پیروزی را به آنها تبریک گفتم. آنها هرگز باختند. یک سوال در مورد بازی و سازماندهی هافبک های ما وجود داشت، من هم گفتم استقلال در بازی فصل گذشته نظر متفاوتی داشت. آنها بسیار فشرده بودند و خط دفاعی محکمی داشتند. آنها موقعیت هایی داشتند و گل زدند. ایده فصل قبل این بود که سخت کار کنیم.

وی افزود: نگاه من به بازی متفاوت است. ایده من تهاجمی است. دوست دارم از بالا پرس بزنم و تیم مقابل را کنترل کنم. توپ را حفظ کنید و کنترل بیشتری در بازی داشته باشید. این نوع بازی و پاس دادن به حریف کار ساده ای نیست. باید کار کرد و کار کرد.

سرمربی استقلال اگر امسال دلش برای کاوه رضایی تنگ شده است گفت: امیدوارم برگردد. اتفاقاتی افتاد که خارج از کنترل من بود. من فکر می کنم که او را برای بخش قابل توجهی از فصل در نیمه دوم خواهیم داشت.

ساپینتو با اشاره به اینکه خیلی ها معتقدند واحد غایب استقلال بازیساز نیست، گفت: ما در سیستمی متفاوت از سال گذشته کار می کنیم. ما می توانیم با یا بدون پلی میکر بازی کنیم. بستگی به استراتژی بازی دارد. بازیکنان ما آمده اند تا با سیستم های مختلف بازی کنند. این برای من خیلی مهم است. تا اینجای کار از تیم راضی هستم. همه سخت کار می کنند. ما بازیکنانی داریم که هنوز بازی نکرده اند اما در زمان مناسب از آنها استفاده می شود.



دیدگاهتان را بنویسید